یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۰:۴۲:۱۵

۱۶ طرح صنعتی در استان مرکزی به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۶ طرح صنعتی در استان مرکزی با حضور مدیران و مسئولان به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان صنعت و معدن استان مرکزی:

۱۶ طرح صنعتی در استان مرکزی به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود

شرکت هپکو اراک

۱۶ طرح صنعتی در استان مرکزی به مناسبت هفته دولت افتتاح می‌شود

محمدرضا حاجی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به افتتاح 16 طرح صنعتی در هفته دولت اظهار داشت: برای راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی بالغ بر چهار هزار و 745 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده و بیش از 470 نفر در این واحدهای صنعتی به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند.

وی افزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های اراک، ساوه، زرندیه، فراهان و دلیجان هستند که تولیدات آنها شامل انواع روغن مایع خوراکی، چای بسته‌بندی، پلیمر پلی استایرن، لوله‌های بدون درز، دستگاه‌های اندازه‌گیری و ابزار دقیق، کاغذ مخصوص ساخت صافی، سیمان با کاربرد خاص، فرآورده ویژه تغذیه بیماران، دیوارپوش پلاستیک، ظروف نچسب آشپزخانه، قطعات تجهیزات ریلی، سنگ ساپ، وسایل شهربازی، انواع پمپ، درب اتوماتیک، پروفیل آلومینیوم و مکمل غذایی دام و طیور بر پایه جلبک  می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: 100 فقره پروانه بهره‌برداری از ابتدای سال 96 تاکنون داشتیم که با سرمایه‌گذاری هفت هزار و  328 میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی استان صادر شده و یک‌هزار و 281 نفر در این واحدها مشغول به فعالیت هستند.

حاجی‌پور با بیان اینکه سرمایه‌گذاری انجام شده برای صدور پروانه‌های راه اندازی دو طرح  بزرگ و ملی از 16 طرحی که در هفته دولت افتتاح می‌شوند رشد 300 درصدی را در زمینه سرمایه‌گذاری برای صدور پروانه نسبت به سال گذشته شاهد هستیم، افزود: پایان مردادماه امسال تعداد240 فقره مجوز تاسیس توسط صنعت و معدن برای متقاضیان صادر شده که سرمایه‌گذاری 15 هزار و 500 میلیارد ریالی با ایجاد اشتغال برای 6 هزار و 147 نفر به‌دنبال آنها پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت