دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۲:۱۵:۴۳

۱۵ هزار نفر در بسیج دانش‌آموزی ناحیه یک اراک فعالیت دارند

سپاه اراک/سرهنگ رضایی
فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: ۱۵ هزار نفر عضو بسیج دانش‌آموزی در ناحیه یک اراک در حال فعالیت هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

۱۵ هزار نفر در بسیج دانش‌آموزی ناحیه یک اراک فعالیت دارند

بسیج

۱۵ هزار نفر در بسیج دانش‌آموزی ناحیه یک اراک فعالیت دارند

به نقل ازتسنیم،محمدرضا رضایی ظهر امروز در نشست با نخبگان بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش ناحیه یک اراک اظهار داشت: در شهرستان اراک 4 حوزه مقاوت بسیج دانش آموزی داریم که دو حوزه در بخش ناحیه یک پسران و خواهران و ناحیه دو هم بدین صورت است که ناحیه یک حدود 200 واحد بسیج دانش آموزی در مقطع متوسطه و راهنمایی نوبت دوم فعالیت می‌کنند.

وی افزود: قریب به 15 هزار  نفر عضو بسیج دانش آموزی در ناحیه یک اراک در حال فعالیت هستند که از عمده فعالیت‌های بسیج دانش آموزی که به دنبال آن هستیم بحث اردوی آمادگی دفاعی است و یک کار مشترک بین سپاه و بسیج برای تمامی دانش‌آموزان سال دوم برگزار می‌شود که با همکاری اساتید درس آمادگی دفاعی دوره‌های تئوری و دوره های عملی برای تمامی دانش‌آموزان بسیجی ناحیه یک شهرستان در مقطع دوم و سوم برگزار می‌شود که حسن ختام آن میدان تیر است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: این مهم برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با موارد نظامی است و بعد از آن بحث اردوی راهیان نور است که ما حدود 5 هزار نفر از دانش آموزان ناحیه 1 و 2 را با همکاری آموزش و پرورش اعزام به این منطقه را داریم.

رضایی بیان کرد: طرح هجرت دانش آموزان را داریم که در تابستان بحث رنگ آمیزی و مرمت و بازسازی مدارس شهرستان که حدود 20 هزار متر مکعب مربع امسال در سطح شهرستان رنگ آمیزی مدارس را داشته ایم و اردوهای طرح ولایت که در سطح عالی آنان را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین برنامه‌های سپاه ناحیه اراک در هفته بسیج دانش آموزی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اجرای رزمایش پدافند غیرعامل، برگزاری نشست هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری‌و ورزشی با مسئولان، اجرای مسابقات مقاله‌نویسی، برگزاری آیین صبحگاه سراسری و نواختن زنگ ایثار و شهادت در سراسر استان و دیدار با خانواده معظم شهدا بود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت