یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۲۱:۱۷

۱۵۰ هزار ماسک در شازند تولید شد

فرماندار شهرستان شازند گفت: ۱۵۰ هزار ماسک از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون از سوی گروههای مختلف در این شهرستان تولید و توزیع شد.

فرماندار شهرستان شازند گفت:

۱۵۰ هزار ماسک در شازند تولید شد

«مصطفی عرب» روز شنبه  افزود: با آغاز شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی روزانه چهار هزار ماسک توسط ۱۵ واحد بخش خصوصی، سپاه روح الله استان، بسیج و نهادهای مردمی تولید و  بین مردم روستاها، شهرها و کادر درمان استان توزیع شده‌است.

وی ادامه داد: اکنون الکل، مواد ضد عفونی کننده و ماسک برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ در داروخانه‌های شهرستان شازند به میزان کافی وجود داشته و مشکلی برای تامین این تجهیزات در شهرستان وجود ندارد.

فرماندار شهرستان شازند با یادآوری تجهیز بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان برای ارایه خدمت به بیماران کووید ۱۹ گفت: برای جلوگیری از مسافرت مردم شهر مهاجران و شازند به مرکز استان، سه درمانگاه این شهرستان به ارایه خدمت به بیماران کووید ۱۹ اشتغال دارند.

عرب خاطرنشان کرد: شهرستان شازند از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت با ثباتی قرار گرفته و این شهرستان نسبت به جمعیت کمترین آمار ابتلا به بیماری کووید ۱۹ را دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شازند، تردد افراد غیر بومی به شهرستان از جمله دغدغه‌های مسئولان در افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بوده و مدیریت بوستان‌ها و مراکز تفریحی برای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت