دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۹:۱۴

۱۴ هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی عازم کربلا شدند

اربعین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۴ هزار زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان مرکزی عازم کربلا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی:

۱۴ هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی عازم کربلا شدند

حمل ونقل عمومی

۱۴ هزار زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان مرکزی عازم کربلا شدند

به نقل ازتسنیم،به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی‌فر اظهار داشت: با فرا رسیدن اربعین حسینی از هفتم آبان‌ماه تاکنون 14 هزار نفر زائر با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری استان مرکزی به کربلا عازم شدند.

وی افزود: این تعداد مسافر در 400 سفر به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند، تعداد 13 هزار و 300  نفر به مرز مهران با 384 دستگاه و 700  نفر با 16 دستگاه اتوبوس به مرز چزابه و شلمچه و به طور مستقیم به کربلا اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل در محل پایانه‌های مسافری (قبل از سفر) از سوی اداره حمل و نقل مسافر و بازرسی ایمنی ناوگان عمومی از سوی اداره ایمنی و ترافیک اداره کل به‌ صورت کنترل کنار جاده‌ای(کنترل دروازه‌ای) در پاسگاه‌های پلیس راه استان انجام می‌شود.

زندی‌فر بیان کرد: این اداره کل به منظور رفاه حال زائران اربعین حسینی(ع) همه امکانات و تجهیزات و ماشین‌آلات راهداری خود را در راستای ارتقاء ایمنی این عزیزان به‌کار گرفته است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت