دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۱۳:۲۴

۱۳ کاروان از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری از اعزام بیش از یک‌هزار نفر از این استان به سرزمین وحی خبر داد و گفت: این تعداد در قالب ۱۳ کاروان عازم می شوند.

مدیر کل حج و زیارت استان مرکزی؛

۱۳ کاروان از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند

۱۳ کاروان

۱۳ کاروان از استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند

وحید اسکندری مدیر حج و زیارت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار  اراک امروز؛ با اعلام تکمیل ظرفیت کاروان‌های حجاج گفت: امسال یک‌هزار و ۷۶۰ زائر استان مرکزی به سرزمین وحی اعزام می شوند.

اسکندری با اشاره به اینکه از استان مرکزی ۱۳ کاروان به سرزمین‌های وحی اعزام می شوند، اظهار کرد: کاروان‌های اعزامی در قالب سه کاروان، ۸۵ نفره، ۱۳۵ نفره و  ۱۶۰ نفره دسته بندی شده اند.

وی عنوان کرد: زائران استان مرکزی به همراه ۸ استان دیگر از فرودگاه امام خمینی(ره) تهران به سرزمین های وحی اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان مرکزی بیان کرد: اعزام حجاج استان مرکزی در روزهای بین ۱۰ تا ۲۵ مردادماه انجام می شود.

اسکندری با اشاره به انجام برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور اعزام حجاج افزود: اقداماتی نظیر ارائه آموزش به حجاج اعزامی و انجام معاینات پزشکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه دغدغه بر این است که امنیت زائران برقرار باشد، ادامه داد: روز گذشته حجت‌الاسلام سید علی قاضی عسگر نماینده مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت جلساتی را با کمیسیون امنیت ملی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در خصوص تامین امنیت زائران داشتند.

اسکندری با تاکید بر اینکه اعزام ها برابر تصمیم نظام انجام می شود، خاطرنشان کرد: برای اولین بار در طول اعزام ها قرار داد امنیتی مکتوب بین ایران و رژیم سعودی برای برقرای امنیت حجاج به امضای طرفین رسیده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت