جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۰۰:۱۲

۱۳میلیارد تومان برای محور پل دوآب – خنداب در سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد

استاندار مرکزی گفت: ۱۳میلیارد تومان برای محور پل دوآب خنداب در سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد.

۱۳میلیارد تومان برای محور پل دوآب – خنداب در سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد

پل دوآب - خنداب

۱۳میلیارد تومان برای محور پل دوآب – خنداب در سفر هیئت دولت در نظر گرفته شد

به نقل از تسنیم، محمود زمانی‌قمی عصرامروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی با اشاره به جمع‌بندی این بازدیدها اظهار داشت: توفیقی بود امروز با نمایندگان اراک، خنداب و کمیجان از چندین پروژه در اراک- فرمهین، آهنگران- ساروق، ساروق- کمیجان، کمیجان- وفس و همچنین بخشی از مسیر آقچه کهریز بازدید کردیم اینها اعتبارات ملی دارند و هم در سفر هیئت دولت اعتباراتی پیش بینی شده است.

وی افزود: در این قسمت‌ها در این محورها مسئله راه از موضوعات مهم و قابل توجه بوده است و نمایندگان سخت پیگیر بودند که با پیگیری این دو نماینده مسیئله اعتبار برای این مسیر تثبیت شد و پیگیر شروع بودند که کار آغاز شده و امیدواریم بتوانیم بخش‌هایی از این مسیر که عرض شد، درسال 96 به ثمر بنشینند.

زمانی قمی تصریح کرد: مسیر دیگری که مورد تاکید نمایندگان، فرماندار و مردم خنداب بود موضوع روکش و تعریض محور پل دوآب به سمت خنداب بود که هم جاده با وضعیت قبل ناامن بود و هم مردم روی اصلاح جاده حساسیت به خرج می‌دادند که حساسیت درستی بود.

استاندار مرکزی با اشاره به خوشبختانه در سفر هیئت دولت به استان مرکزی 13میلیارد تومان برای این مسیر دیده شده، جمعا 11 کیلومتر است و 3کیلومتر آن کامل تمام شده و 7 کیلومتر هم زیرسازی آن به پایان رسیده است.

وی افزود: از 40 دهانه پل 8دهانه اتمام شده، 15 دهانه در دست احداث است و 17 دهانه هم به زودی آغاز خواهد و پیش بینی ما براین است که در سال جاری تا دهه فجر ازاین محور و پروژه بهره برداری کرد.

زمانی‌قمی بیان کرد: جا دارد از مردم و مالکان در این محور که کمال همکاری را داشتند، از نمایندگان و تلاش‌های آنها و مجموعه راه و شهرسازی استان مرکزی کمال تشکر را داشته باشم که گام‌های بلندی در جهت حل این مشکلات برداشته‌اند.

وی ادامه داد: هم نمایندگان هم سایر کسانی که در این بازدیدها حضور داشتند رضایت داشتند هرچند می‌دانند امکانات ما محدود است و طبیعتا همه خواسته‌ها ممکن نیست اما دغدغه داریم تا هرچه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

استاندار مرکزی در پاسخ سوال خبرنگاری درباره اینکه این پروژه‌ها به چه میزان اعتبار نیاز دارند گفت: آمار دقیقی درحال حاضر همراه ندارم اما در خصوص همین میزان از محورهایی که از اراک تاکنون دیدیم گمان می‌کنم حدودا 70 تا 100 میلیارد اعتبار داشته باشد.

زمانی‌قمی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر درباره اینکه ایا فکر می‌کنید پروژه‌ها تا پایان دولت دوازدهم به پایان برسد افزود: امیدوارم و فکر می‌کنم این پروژه‌ها تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت