شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۱۰:۵۷

۱۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در فراهان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

فرماندار فراهان گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان فراهان ۱۱۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار فراهان:

۱۱۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در فراهان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

سید احمد سجادی، فرماندار فراهان در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان فراهان ۱۱۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زایی بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: از کل پروژه‌های شهرستان ۶۷ طرح عمرانی و ۴۸ طرح اقتصادی است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها برای ۱۶۷ نفر در سطح شهرستان اشتغال مستقیم ایجادشده است.

سجادی گفت: برای اجرای ۴۸ طرح اقتصادی ۶/۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات روستایی پرداخت‌شده و این تسهیلات اغلب در عرصه تولیدات کارگاهی، کفش و تریکو است.

فرماندار فراهان ادامه داد:  ۴ پروژه عمرانی در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود، مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی احداث ساختمان ثبت‌اسناد، مرکز جامعه سلامت شهر خنجین است، برای پروژه‌های عمرانی ۸/۳ میلیارد تومان از اعتبارات دولتی هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام‌الله فجر بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در قالب جشنواره، نمایشگاه، مسابقات قرآنی و ورزشی و… در سطح روستاهای شهرستان فراهان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت