شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۸:۲۰:۵۱

۱۱۰ برنامه ورزشی ویژه ماه رمضان در استان مرکزی برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برنامه‌های رمضان در قالب ۱۱۰ برنامه به تفکیک ۳۰ برنامه در حوزه بانوان، ۴۵برنامه در حوزه آقایان و همچنین ۳۵ برنامه در حوزه جوانان و در قالب برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی :

۱۱۰ برنامه ورزشی ویژه ماه رمضان در استان مرکزی برگزار می‌شود

برنامه ورزشی ویژه ماه رمضان

۱۱۰ برنامه ورزشی ویژه ماه رمضان در استان مرکزی برگزار می‌شود

عابد حقدادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ویژه برنامه‌های رمضان در استان مرکزی اظهار داشت: مسابقات  وبرنامه‌های ویژه ماه رمضان در ایام ماه رمضان برگزار می‌شود، این در حالی است که توجه به اوقات فراغت جوانان سایر رده‌های سنی بسیار اهمیت دارد و باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: برنامه‌های رمضان در قالب 110 برنامه به تفکیک 30 برنامه در حوزه بانوان، 45 برنامه در حوزه آقایان و همچنین 35 برنامه در حوزه جوانان و در قالب برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: از مهم‌ترین برنامه‌ها می‌توان به حضور در مسابقات فوتسال در تمامی شهرستان‌ها، برگزاری 120 محفل انس با قرآن در تمامی شهرستان‌ها،برگزاری مسابقات ورزشی اعم از حاکی، والیبال و غیره ومسابقات فرهنگی در سطح شهرستان‌ها اشاره کرد.

حقدادی بیان کرد: همچنینی مراسم تجلیلی از روسا و نائب روسای هیئت‌های ورزشی از دیگر برنامه‌های شاخصی است که در این ایام برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به تجلیل از مدال‌آوران استان مرکزی گفت: روز گذشته از مدال‌آوران استان مرکزی در مسابقات قهرمانی آسیا تجلیلی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: در این آیین محمود شمسی و علی عبدی که در مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی آسیا در قرقیزستان به ترتیب مدال های طلا و برنز به دست آورده بودند با اهدای لوح تجلیل شدند.

حقدادی خاطرنشان کرد: همچنین از علیرضا حیدری در رده سنی جوانان و کامران بصیری در رده سنی نوجوانان که در مسابقات کارته قهرمانی آسیا شرکت داشتند و به ترتیب مدال‌های برنز و نقره این مسابقات را به دست آورده بودند هم تقدیر شدند.

وی اضافه کرد: در این آئین از ابوالفضل محمودی که مدال برنز مسابقات جودی قهرمانی آسیا در لبنان را به دست آورده بود هم تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت