دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۲۷:۱۱

بهره مندی 11 روستای تفرش امسال از نعمت گاز طبیعی

جواد مهندس گفت: عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای تفرش در حال انجام است که عملیات اجرایی در برخی از این روستاها بین ۵۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی :

بهره مندی 11 روستای تفرش امسال از نعمت گاز طبیعی

گاز

بهره مندی 11 روستای تفرش امسال از نعمت گاز طبیعی

جواد مهندس مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی در گفتگو با ندای تفرش در خصوص گازرسانی به روستاهای تفرش گفت: عملیات گاز رسانی به ۱۱ روستای تفرش یعنی روستاهای جلایر، کندج، خانک، ابره در، دیزج، قزلقاش، طریزآباد، وسمق، کوره، قره جاقیه و هفتیان در حال انجام است که عملیات اجرایی در برخی از این روستاها بین ۵۰ تا ۹۰ درصد انجام شده است.

مهندس اظهار کرد: از این ۱۱ روستا، عملیات گاز رسانی به ۶ روستا در دهه فجر سال ۹۵ افتتاح شد و اجرای عملیات گازرسانی به ۵ روستای دیگر که از قبل دچار مشکل بود، موانع برطرف و اکنون در حال انجام هستند؛ قبل از آغاز فصل سرما، عملیات گازرسانی به این ۱۱ روستا به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: عملیات گازرسانی به روستاهایی نظیر خرازان، گوگسگرد، محمد آباد، احمد آباد، شولک، کهلو سفلی، هفتان علیا طراحی شده ولی به دلیل صعب العبور مسیر روستاها و نبود مسیرگازرسانی به این روستا دچار مشکل شده ایم. جاده این روستاها از یک طرف به دره و از یک طرف به کوه منتهی است. پیگیریهایی با اداره راه انجام شده تا مجوزهای لازم جهت انجام عملیات گازرسانی در مسیر جاده یا با فاصله کمی از جاده صادر شود. در صورت صدور مجوزهای لازم، عملیات گازرسانی به این روستاها نیز آغاز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان مرکزی با اشاره به اینکه ۸۶.۳۳ درصد جمعیت شهرستان از گاز طبیعی بهره مند هستند، خاطر نشان کرد: این درصد در روستاهای تفرش ۶۶.۸۰ درصد است. صعب العبور بودن و نبود مسیرهای لازم جهت حفاری سبب ایجاد مشکلات اجرایی و پایین بودن پوشش گازرسانی در روستاهای تفرش در مقایسه با سایر نقاط استان شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت