دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۵۵:۵۳

۱۰ هزار دانش‌آموز اراکی در تظاهرات روز ۱۳ آبان شرکت کردند

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: امسال به‌دنبال سخنان سخیفانه ترامپ حضور دانش‌آموزان در تظاهرات ۱۳ آبان پررنگ‌تر بوده و بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در این تجمع حضور یافتند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی:

۱۰ هزار دانش‌آموز اراکی در تظاهرات روز ۱۳ آبان شرکت کردند

تظاهرات

۱۰ هزار دانش‌آموز اراکی در تظاهرات روز ۱۳ آبان شرکت کردند

به نقل ازتسنیم،علی شیرخانی پیش از ظهر امروز در آیین زنگ استکبارستیزی و روز ملی دانش آموز در دبیرستان دوره اول شاهد قمر بنی هاشم(ع) اراک اظهار داشت: سال گذشته در تجمع یوم‌الله 13 آبان شهرستان اراک پنج هزار دانش‌آموز حضور داشتند که امسال به‌سبب شرایط حساسی که وجود داشت و همچنین به‌دنبال سخنان سخیفانه ترامپ شاهد حضور بیش از 10 هزار نفری دانش‌آموزان در تظاهرات یوم‌الله 13 آبان اراک بودیم.

وی افزود: دانش‌آموزان استان مرکزی هم هم‌زمان با سراسر کشور در راهپیمایی و تظاهرات روز 13 آبان شرکت کردند و هدف از این تجمع استکبارستیزی و اتحاد هر چه بیشتر میان آحاد مردم به‌ویژه نسل جوان و حرکت در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی بود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: از دیگر اهداف زنگ استکبارستیزی می‌توان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان و نوجوان با این فرهنگ و همچنین نقش اجتماعی و مسئولیت‌پذیری به‌منظور مقاومت و ایستادگی در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمنان اشاره کرد.

شیرخانی بیان کرد: همان‌گونه که تقدیم اهدای 36 هزار شهید دانش‌آموز در راه اسلام و انقلاب در دوره‌های مختلف سه دهه گذشته بیانگر آشنایی قشر دانش‌آموز، نوجوان و جوان کشور با مسئولیت‌‌های اجتماعی است که به زیبایی در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی که روز به روز هجمه‌های دشمن به منظور ضربه زدن به نسل جوان کشور افزایش می‌یابد و از راه‌های گوناگون و هجمه‌های فرهنگی به‌دنبال تخریب اعتقادات نسل جوان ما بوده لازم است که دانش‌آموزان با هوشیاری و مسئولیت‌پذیری خود در برابر این دسیسه‌ها و توطئه‌ها ایستادگی کنند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: نمونه بارز این دانش‌آموزان مجاهد شهید حسین فهمیده بود که با درک مسئولیت‌ اجتماعی به دفاع از اسلام پرداخت و جان خود را در این راه تقدیم کرد و نام خود را برای همیشه در تاریخ جاودانه ساخت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت