یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۵۷:۲۱

۱۰۷ منطقه استان مرکزی در عملیات پلیس پاکسازی شد

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته در طرحی هماهنگ و برنامه ریزی شده عملیات پاکسازی پلیس در ۱۰۷ منطقه در استان به صورت همزمان اجرا شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی:

۱۰۷ منطقه استان مرکزی در عملیات پلیس پاکسازی شد

پاکسازی

۱۰۷ منطقه استان مرکزی در عملیات پلیس پاکسازی شد

سرهنگ یوسف سپهوند، جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: روز گذشته در طرحی هماهنگ و برنامه ریزی شده عملیات پاکسازی پلیس در ۱۰۷ منطقه در استان به صورت همزمان اجرا شد.

سپهوند اظهار کرد: در اجرای این طرح ۲۲۱ نفر در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر ، سرقت و… دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح، ۱۳۴ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و در حدود ۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی از خرده فروشان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: همچنین در اجرای این طرح ۲۵ نفر سارق دستگیر و ۴۶ فقره انواع سرقت در اعترافات آنان کشف شد. همچنین در اجرای این طرح ۱۰۴ دستگاه موتورسیکلت و خودرو توقیف و ۷۲۹ وسیله نقلیه نیز اعمال قانون شدند.

وی اضافه کرد: این طرح‌ها با توجه به مطالبات شهروندان برنامه‌ریزی می‌شود، لذا شایسته است برای برنامه ریزی مطلوب در اجرای طرح های بعدی، شهروندان گزارشات خود را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش فرمایند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تلفن ۱۹۷ به صورت شبانه روزی آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در نوع عملکرد ‌‌پلیس در اجرای این طرح است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت