شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۲۷:۳۶

۱۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی افزوده می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: طرح توسعه بیمارستان خوانساری اراک ۲ سال پیش آغاز شد و در قالب این طرح، تامین ۱۰۰ تخت پیش بینی و آماده بهره‌برداری است.

۱۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی افزوده می‌شود

بیمارستان آیت‌الله خوانساری ا

۱۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان مرکزی افزوده می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،حسن طاهراحمدی عصر امروز در مراسم تجلیل نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از پرستاران بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک اظهار داشت: مجموعه پرستاری استان 9 تا 10 ماه طلب دارند که هرچند در این زمینه نسبت به استان‌های هم‌جوار ازنظر ماه پیشگام‌تر هستیم و امیدواریم بتوانیم به‌ صورت کشوری این مسئله را برطرف کنیم.

وی افزود: در چند روز گذشته جلساتی در وزارت بهداشت‌و درمان به منظور افتتاح فاز دوم بیمارستان خوانساری برگزار شده و وزیر بهداشت و درمان هم اعلام کرده تا زمانی که وضعیت نیروی انسانی و منابع مالی پروژه‌های آماده بهره‌برداری مشخص و تکمیل‌نشده نباید پروژه جدیدی در این حوزه آغاز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تصریح کرد: وزارت بهداشت ودرمان موضوع اختصاص سهمیه‌ای خارج از سهمیه استان‌ها را برای فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک پذیرفته که مرحله مقدماتی آن به پایان رسیده و امیدواریم هرچه سریع‌تر این مجوزها به استان ابلاغ شود.

طاهراحمدی بیان کرد: تعداد پرستاران در این بیمارستان در مقایسه با تعداد تخت‌ها بسیار کم است که امیدواریم پس از دریافت ابلاغیه در مدت دو هفته آینده بتوانیم با نیروهای انسانی فعلی مرحله نخست فاز دوم این بیمارستان را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر فشارها بسیاری بر روی پرستاران این بیمارستان وجود دارد اما به اجبار باید فشار مضاعفی را بر روی کادر و پرسنل درمانی این بیمارستان وارد کنیم تا یک بخش از فاز دوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری به بهره‌برداری رسیده و آغاز به کار کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: طرح توسعه این بیمارستان از 2 سال پیش آغاز شد و در قالب این طرح تامین 100 تخت در 4 هزار متر مربع پیش بینی و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت