جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۴۸:۱۵

۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اراک برگزار می‌شود

معاون فرماندار اراک گفت: به منظور هر چه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های دهه فجر امسال یکصد ویژه برنامه در این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار اراک؛

۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اراک برگزار می‌شود

دهه فجر

۱۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اراک برگزار می‌شود

به نقل از تسنیم، علیرضا زارعی ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان اراک اظهار داشت: وجه مردمی بودن مراسم دهه فجر به هیچ وجه نباید تحت شعاع هیچ جوی قرار بگیرد و ما هم بستر و زمینه را فراهم می‌کنیم تا مردم بتوانند حضور گسترده داشته باشند.

وی افزود: ما نباید طوری رفتار کنیم که دشمنان به خود اجازه عرض اندام دهند و ادارات باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که سبب مشکل نشود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک تصریح کرد: در برنامه‌ها شهرستان اراک پیشانی شهرستان‌های دیگر است البته اهمیت شهرستان‌های دیگر نباید فراموش شود اما واقعیت این است که تمام دوربین‌ها متمرکز بر شهر اراک هستند و باید دقت لازم را به خرج داد.

زارعی بیان کرد: آمادگی شهرستان و فرمانداری 100 درصد بوده و بنابر روال هر ساله برنامه‌ها اجرا می‌شوند اما امسال با توجه به اغتشاشات اخیر یک مقدار برنامه‌ها متفاوت شده و اهمیت دوچندان شده است.

وی ادامه داد: با اجرای صدها برنامه و پروژه به استقبال دهه فجر می‌رویم که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به اجرای سرود یک‌هزار و 357 نفره دانش‌آموزان، بازدید از خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران، افتتاح پروژه‌ها در سطح شهرستان، معرفی دستاوردهای انقلاب و با توجه به آتش زدن و اهانت به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برنامه برافراشتن پرچم را در ادارات و حتی منازل اشاره کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اراک عنوان کرد: رویکرد امسال با توجه به اینکه در دهه فاطمیه هم قرار داریم یک مقدار هم ملاحظه این ایام را هم داریم که با توجه به این ایام برنامه‌های دهه فجر را اجرا می‌کنیم.

زارعی خاطرنشان کرد: در مجموع بالغ بر صدها برنامه متنوع با هدف بزرگداشت این ایام اجرا می‌شود اما برنامه‌های اصلی و برنامه‌هایی که ستون برنامه‌های دیگر هستند حدود 25 برنامه است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت