چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۰۲:۱۱

یک میلیون ماسک در استان مرکزی تولید شد

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یک میلیون ماسک در راستای پیشگیری از کرونا با مشارکت جهادگران بسیج سازندگی این استان تولید و به صورت رایگان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی:

یک میلیون ماسک در استان مرکزی تولید شد

«امید محترمی» افزود: ۶۰ کارگاه تولید ماسک در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا توسط بسیج سازندگی استان مرکزی فعال شده که تاکنون بیش از یک میلیون عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده است.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار دست گان، لباس ایزوله و ۱۵۰ هزار جفت دستکش از سوی جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و در مراکز درمانی نقاط مختلف استان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: از آغاز طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا تا پایان تعطیلات نوروز بیش از ۲۰۰ هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده از سوی قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی به صورت رایگان در نقاط محروم و کم برخوردار این استان توزیع شد.

رییس بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: در مجموع ۱۰ هزار جهادگر در قالب ۳۰۰ گروه جهادی در جبهه مقابله با گسترش ویروس کرونا در این استان فعالیت می‌کنند.

۴۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده است.

تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج ۲۰۹ نفر رسید.

بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تا ظهر روز دوشنبه هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت