پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۴۳:۵۹

یک‌هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اراک توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اراک گفت: یک‌ هزار و ۴۰۰ بسته حمایتی شامل اقلام اساسی و بهداشتی در ۲ ماه گذشته از سوی این نهاد انقلابی در نقاط مختلف شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اراک گفت:

یک‌هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در شهرستان اراک توزیع شد

سرهنگ پاسدار «محمدرضا عسگری» افزود: اقشار و خانوارهای نیازمند با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج محلات شناسایی و بسته‌های حمایتی با رعایت اصول بهداشتی بین این افراد توزیع شد.

وی ادامه داد: در جریان طرح کمک‌های مومنانه نیز بسیج شهرستان اراک توزیع تعداد قابل توجهی بسته‌های حمایتی در این شهرستان را هدفگذاری کرده که تا پایان ماه مبارک رمضان به دست خانوارهای نیازمند می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان اراک اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا شرایط معیشتی اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر را با چالش جدی مواجه کرده که این مهم باعث شد این نهاد انقلابی در راستای حمایت از این افراد بسته‌های حمایتی تدارک ببیند.

سرهنگ پاسدار عسگری اضافه کرد: ۳۸ کارگاه تولید ماسک از سوی نیروهای جهادی سپاه ناحیه اراک در این شهرستان فعال شده که در طول ۲ ماه گذشته بیش از ۴۰۰ هزار عدد ماسک در این کارگاه‌ها تولید شده است.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ نیروی جهادی در قالب ۱۲۰ گروه برای مقابله با گسترش شیوع ویروس کرونا در شهرستان اراک سازماندهی شده و در قعالیت‌هایی همچون تولید و توزیع الکل و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی مشارکت دارند.

۲۵۰ گروه جهادی در شهرستان اراک سازماندهی شده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت