دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۲:۳۳

یک‌هزار عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی منتشر شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: یک‌هزار عنوان از وصایای شهدای گرانسنگ این استان در سال ۱۳۹۸ چاپ و منتشر شد.

فرهنگی؛

یک‌هزار عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی منتشر شد

مرتضی انصاری‌فر روز جمعه در گفت و گو با ایرنا، افزود: یک‌هزار و ۱۵۰ عنوان از وصایای شهدای استان مرکزی امسال در فضای مجازی منتشر شد که بیش از یکصد هزار بازدید کننده داشت.

وی ادامه داد: بیش از ۷۰۰ کارگاه و کلاس آموزش قرآن کریم و ۵۹۸ عنوان مسابقه قرآن کریم از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی برگزار شد که بیش از پنج هزار نفر در این مسابقات و کارگاه‌های آموزشی شرکت و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: حمایت از هنرمندان یکی از اولویت‌های این نهاد انقلابی است که در این راستا ۲۷ نویسنده برتر استان در سال ۹۸ به جشنواره ملی سرخ‌نگاران معرفی شدند.

انصاری‌فر با بیان اینکه بیش از ۶ هزار دیدار با خانواده‌های شاهد استان مرکزی در سال گذشته انجام شد، ادامه داد: با وجود کمبودها و محدودیت‌های منابع، طرح سپاس استان مرکزی در سال جاری به بهترین شکل ممکن اجرا شد و نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی در تمامی سفرهای شهرستانی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را در دستور کار قرار داده و با این عزیزان دیدار و گفت و گو کردند.

وی با بیان اینکه مشکل پوشش بیمه ایثارگران مرتفع شده است، اضافه کرد: هم اکنون ۱۶ هزار و ۱۸۷ نفر از جمعیت هدف این نهاد انقلابی تحت پوشش بیمه همگانی و ۴۰ هزار و ۱۹۸ نفر نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی هستند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت