سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۵:۱۶:۳۸

گله امروز مردم از دولت حجت الاسلام روحانی بحق است

مدیرعامل بنیاد باران با بیان اینکه مردم بدهکاران ایثارگران نیستند گفت: گله امروز مردم از دولت حجت الاسلام روحانی حسن روحانی به حق است.

مدیرعامل بنیاد باران در اراک:

گله امروز مردم از دولت حجت الاسلام روحانی بحق است

گله امروز مردم از حجت الاسلام روحانی به حق است

گله امروز مردم از دولت حجت الاسلام روحانی بحق است

به نقل از تسنیم، محمدجواد امام در مراسم افتتاح ستاد حجت‌الاسلام روحانی در اراک با اشاره به سخنرانی در این شهر اظهار داشت: امروز من به جای فائزه هاشمی رفسنجانی سخنرانی خواهم کرد هر چند آنچه در وصف دولت کوتوله هزار سوم و آنچه از دستاوردهای دولت یازدهم باید گفته می‌شد، رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در استان مرکزی بیان رکد.

وی افزود: ولی مروری بر گذشته دارم تا با رقبا بیشتر آشنا شویم و هم با حامیان وی با سابقه قبلی که دارند، ابتدای پیدایش احمدی نژاد از دوره آبادگران در 81 از شورای شهر آغاز شد.

امام تصریح کرد: اگر امروز حرف قالیباف درباره 4 درصد را شاهدیم باید یادآوری کنم، تهرانی که بالغ بر 10 میلیون جمعیت و 5 میلیون واجد شرایط رای داشت در آن دوره تنها 10درصد جمعیت واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند یعنی تنها 500 هزار نفر و اعضای آن یعنی نفر اول با 7 درصد و اخرین هم 3 درصد یعنی با 80 هزار رای به دلیل تحریم انتخابات شورا را در اختیار گرفتند.

مدیرعامل بنیاد باران خاطرنشان کرد: شعار آبادگران آبادی بود که در پایان دولت دهم جز فلاکت و بدبختی برای مردم نداشت، یا در مجلس هفتم که با شعار نثبیت قیمت‌ها وارد شدند و حتی قانونی برای متوقف کردن قیمت‌ها مصوب کردند و این درحالی بود که بنزین را 25 تومان تحویل گرفتند و 800 تومان تحویل دادند.

وی ادامه داد: احمدی نژاد در یکی از مناظره‌ها گفت به من اعلام کردن تصویر برای برخی مناطق قطع شده است چطور به وی وسط مناظره خبر دادن از طرفی این رفتار و حرف را در سخنان قالیباف دیدیم که گفت از برق زباله تهیه می‌کنیم و سوال اینجاست این بر ق را به کدام شبکه تحویل می‌دهند؟ و می‌بینیم دقیقا همان رفتار و دروغ‌هایی که از قبل گفته شده تکرار می‌کنند.

امام بیان کرد: جمعیتی به نام جمنا تشکیل شده که مدعی هستند مجموعه ای از کل جریان اصولگرایی هستند همین تئوریسن‌های جمنا گفتند که با تئوری آنها احمدی نژاد 84 رئیس جمهور شده و امروز همان حرکت پشت سر حجت الاسلام رئیسی است.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به شعارهای انتخاباتی گفت: احمدی‌نژاد با شعار رجایی آمد و حجت‌الاسلام رئیسی با شعار بهشتی دوران، این درحالی بود که وقتی آیت الله شاهرودی قوه قضاییه را تحویل گرفت اعلام کرد یک مخروبه را تحویل گرفته است و سوال اینجاست این مخروبه را شهید بهشتی ساخت یا عملکرد مدیرانی مثل حجت‌الاسلام رئیسی در قوه قضاییه و باید دید پشت صحنه حجت الاسلام رئیسی کیست؟

وی افزود: پشت صحنه حجت‌الاسلام رئیسی دلواپس‌هایی است که برای مقابله با برجام سازی مانند جنگ‌طلبان آمریکا و ترامپ و اسرائیل کوک می‌کنند.

امام خاطرنشان کرد: قالیباف می‌گوید جانش را کف دست گرفته و از کشور دفاع کرده است، ما ممنون ایثارگران هستیم که احساس وظیفه و تکلیف کردند، مردم قدردان هستند ولی بدهکار نیستند.

وی عنوان کرد: قالیباف 10 سال شهرداری تهران را تحویل گرفته و ملیاردها هزینه تبلیغات خودش کرده اگر نظارت‌ها قوی بود بعد از این همه خیانت و تخلف مقبولیت برای ادامه کارهای دیروزش نمی‌گرفت و امروز باز تایید شود.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به گله مردم از دولت حجت الاسلام روحانی گفت: مردم از دولت روحانی گله دارند که به حق است اما باید شرایط کشور به خوبی درک شود زیرا قطاری که به سمت دره و نابودی در حرکت بود با قطاری که در ریل خود حرکت می‌کند متفاوت است.

امام افزود: دولت با مشکل روبروست و برای برخورد با اختلاس‌گران که رقم‌های چند ده هزار میلیاردی از منابع این کشور برده‌اند و و ضع کشور را به این حال درآورده‌اند و دیگر دستگاه‌ها همراه دولت نیستند.

وی ادامه داد: اگر به روحانی اقبال نشان ندهیم راه دیگری را انتخاب کرده‌ایم و اگر مرحوم هاشمی رفسنجانی در سال 92 بعد از رد صلاحیت ناجوانمردانه سکوت می‌کرد، روحانی به پشتوانه رای مردم رئیس جمهور نمی‌شد و جلیلی رای آورده بود و سوال این است آیا وضعیت همین بود؟

امام اضافه کرد: اگر اینجا جمع شدیم برای این است که روحانی رای آورد و ما دنبال مطالبات حق خود هستیم، ما دنبال رفع حصر خواهیم بود، ممنوع التصویری رئیس دولت اصلاحات مطالبه جدی ماست و ما بر مطالباتمان پافشاری خواهیم کرد.

مدیرعامل بنیاد باران با اشاره به فتنه 88 گفت: اصلاح‌طلبان به ساختارشکنی و مقابله با ارکان نظام و مقامات عالی نظام در سال 88 متهم هستند که در پاسخ باید گفت همین تصمیم امروز برای فرزند خانواده‌ای که سوابق انقلابی داشته را کنار بگذاریم حقی به عنوان شهروند برای او در نظر در نظر گرفته نشد و اجازه سخنرانی به وی داده نشد.

وی افزود: 22خرداد 88 انتخابات بود و من بعنوان رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین در تهران که به آن افتخار می‌کنم، 72ساعت وقت اعتراض کاندیداها بود و من آن روز با حکم 19 خردادماه یعنی حکم 3 روز قبل دستگیر شدم و این طرحی بود از سوی شخصی به نام مرتضوی که هزینه‌های بالایی روی دست نظام گذاشت و امروز حامی کسی است که رقیب روحانی شده است.

امام بیان کرد: به کشورهای همسایه نگاه کنیم و گذشته را فراموش نکنیم، در ترکیه 47 درصد واجدین شرایط در همه پرسی شرکت کرده و 53 درصد در شهرهای بزرگ حضور نیافتند و از این 47 درصد باز 48درصد رای به مخالفت دادن و باقی موافق بودند که باز سطانی بر دولت و مردم ترکیه حاکم شد و اگر سرنوشت این گونه و گذشته را نمی‌خواهیم باید از روحانی حمایت کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت