یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۱۳:۵۰

گفتمان سیاسی از مجرای رسانه و توئیت تحقق نمی‌یابد

عضو فراکسیون ولایی مجلس با انتقاد از اظهارنظر مسئولان از طریق توئیت و فضاهای مجازی، گفت: گفتمان سیاسی از مجرای رسانه و تریبون تحقق نمی‌یابد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس:

گفتمان سیاسی از مجرای رسانه و توئیت تحقق نمی‌یابد

گفتمان سیاسی

گفتمان سیاسی از مجرای رسانه و توئیت تحقق نمی‌یابد

به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در خصوص تشکیل شورای گفتگوی سیاسی با محوریت خانه احزاب، اظهار کرد: جمهوری اسلامی دارای فضای درگیری و نزاع و جنگ نیست، گفتگو و مشورت هم امری نیک است و در حال حاضر هم در برخی بخش‌ها با وجود افکار سیاسی مختلف شاهد همفکری بین بخش‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: گفتمان سیاسی در بخش بین‌المللی نیز تاکنون تأثیرگذار بوده است، از این‌رو در کشور می‌توان گفتمان سیاسی و حزبی را تقویت و از این مسیر مشکلات اقتصادی، سیاسی و غیره را حل و فصل کرد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس افزود: در جریان گفتمان‌های سیاسی باید خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی را لحاظ کرد، هرچند گفت‌وگو و مذاکرات گروه‌های سیاسی مختلف در چارچوب احزاب به قول امام خمینی(ره) برکاتی برای کشور خواهد داشت. مذاکره از طریق تریبون‌ و رسانه‌ها به تنهایی کفایت نمی‌کند لذا مسئولان و بزرگان سیاسی اسیر فضاسازی‌های خاص قرار می‌گیرند.

سلیمی معتقد است: مسئولان نباید از طریق توئیت و فضاهای مجازی به گفت‌وگو بپردازند، در حقیقت گفتمان سیاسی در قالب شورای گفتگوی سیاسی و به صورت مستقیم باید تقویت شود. متأسفانه با وضعیت کنونی نه‌تنها اختلافات بنیادی و اساسی سیاسی رفع می‌شود بلکه بر اختلافات دامن زده می‌شود.

وی تأکید دارد: از هوای نفس باید دوری کرد و خودسازی را پیش گیریم تا اختلافات برطرف و مسائل روز جامعه در اولویت مسئولان قرار گیرد. همچنین اصولی چون اخلاق و ایمان را در رأس گفتمان‌های سیاسی قرار داد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: در غیر این صورت اهداف مورد نظر برای تحقق گفتمان سیاسی و تشکیل شورای گفتگوی حزبی راه به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت