شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۸:۰۵

ناوگان خودرو های عمومی استان تا ۱۳۰۰ دستگاه گازسوز شد

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: یک هزار و ۳۰۰ خودروی ناوگان عمومی این استان به صورت رایگان گاز سوز شدند.

ناوگان خودرو های عمومی استان تا ۱۳۰۰ دستگاه گازسوز شد

ناوگان خودرو های عمومی استان

سعید جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با هدف مدیریت مصرف بهینه و تلاش در حفظ محیط زیست در این استان در حال اجرا است، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۳۰۰ خودروی ناوگان عمومی این استان به صورت رایگان گاز سوز شده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین حدود ۴۵۰خودروی دیگر ناوگان در نوبت نصب قرار دارند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان مرکزی با بیان اینکه متقاضیان گازسوز کردن خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه gcr.niopdc.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، افزود: تمام مراحل ثبت‌نام و اجرای طرح دوگانه‌سوز کردن خوردروها رایگان است و هیچ مبلغی از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

جمشیدی گفت: ۲ مرکز نصب تجهیزات سی‌ان‌جی در اراک و ۲ مرکز در خمین کار گازسوز کردن خودروها را بر عهده دارند.

چندی پیش نیز جمشیدی در گفتگو با ایرنا با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به طرح اعلام نموده بود:بیش از ۷۰ هزار میلیارد ریال در کل کشور برای دوگانه سوز کردن یک میلیون و ۶۴۰ هزار خودرو پیش‌بینی شده و برای هیچ استانی سهمیه مشخص نشده و اولویت با متقاضیانی است که زودتر در سامانه ثبت نام کنند.

وی در ادامه افزود: بر اساس اطلاعیه روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران، ترویج CNG به‌عنوان یک سوخت ملی مورد تاکید و ابلاغ شورای اقتصاد کشور  قرار دارد که با اجرای طرح گاز سوز کردن خودروهای عمومی به صورت رایگان تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/rasouli

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت