دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۵۸:۴۰

کنسرسیوم صادراتی تولیدکنندگان پتروشیمی جزو برنامه‌های توسعه صادرات استان مرکزی است

عامره گفت: تشکیل کنسرسیوم صادراتی تولیدکنندگان نفت و گاز پتروشیمی به منظور توسعه صادرات امسال در برنامه استان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی :

کنسرسیوم صادراتی تولیدکنندگان پتروشیمی جزو برنامه‌های توسعه صادرات استان مرکزی است

کنسرسیوم صادراتی تولیدکنندگان پتروشیمی

کنسرسیوم صادراتی تولیدکنندگان پتروشیمی جزو برنامه‌های توسعه صادرات استان مرکزی است

به نقل از تسنیم، با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌ها در زمینه توسعه صادرات اظهار داشت: ‏: در حوزه توسعه صادرات واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برای بسیاری از واحد‌ها در کشور ‏برنامه‌ریزی شده و در حوزه تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی تشکیل پیمانکاری فرعی یکی از مواردی است که می‌تواند کمک کند، در حوزه توسعه صادرات استان، کنسرسیوم‌ صادراتی تولیدکنندگان نفت و گاز پتروشیمی را امسال در برنامه داریم که کار آن درحال انجام است.

وی افزود: حمایت‌هایی که از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط در حوزه صادرات انجام شد امسال با قدرت و کیفیت بیشتری درحال اجرا است که ازجمله آن می‌توان به حمایت از واحدهای صنعتی کوچک برای شرکت در نمایشگاه‌های صنعتی اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: یکی از مشکلات واحدهای صنعتی پایین‌بودن و فرسوده‌بودن تکنولوژی آنهاست که فن‌بازار منطقه‌ای استان مرکزی می‌تواند در این حوزه کمک کند و نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی را احصاء کند.

عامره بیان کرد: امسال در واقع با توجه به شرایط اقتصادی کشور و نام‌گذاری سال به‌نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، برنامه ویژه‌ای را شرکت شهرک‌های صنعتی آغاز کرده و بسته رونقی هم در کشور تشکیل شده که بخشی از آن مربوط به شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و پروژه‌های این شرکت است و در هر کدام از آنها برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در حوزه ارتقاء زیرساخت‌های صنعتی هم برنامه داریم که این برنامه به‌طور تقریبی مشخص و اقداماتی دررابطه با اجرایی شدن برنامه شروع شده است و اینها مواردی است که براساس برش استانی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت