شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۵۰:۲۹

کنترل سلامت ۱۱ هزار و ۷۳۱ خانوار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی از حمایت ویژه از مددجویان در معرض خطر بیماری ناشی از ویروس کرونا در این استان خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۷۳۱ خانوار از مددجویان این نهاد حمایتی که نسبت به این بیماری پر خطر محسوب می‌شوند،با هدف کنترل و مراقبت سلامت شناسایی شدند.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد:

کنترل سلامت ۱۱ هزار و ۷۳۱ خانوار مددجوی کمیته امداد استان مرکزی

« عدالت بهرامی» روز شنبه افزود: این افراد پرخطر شامل بیماران سخت درمان، سالمندان و بیماران پیوندی هستند که شرایط آنان با تماس تلفنی مددکاران به صورت مستمر پیگیری و در صورت نیاز به آنان خدمات روانشناسی و درمانی ارایه می‌شود.

وی با بیان اینکه با اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی کمتر از ۱۰۰ مددجوی کمیته امداد استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اظهار داشت: ۶ میلیارد ریال از سوی امداد کشور، ۴۰ میلیارد ریال از طرف استان و کمک های مردمی برای تهیه اقلام بهداشتی مددجویان استان فراهم شده است.

سرپرست اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت:هفت میلیارد ریال نیز برای حمایت بلاعوض به افرادی که بیشتر در معرض خطر اینبیماری قرار دارند، پرداخت شده است.

بهرامی افزود: استمهال وام مددجویان شامل تسهیلات حوزه اشتغال ولایت و تسهیلات معیشتی به مدت سه ماه از دیگر همراهی‌های کمیته امداد با مددجویان در شرایط کرونایی است.

۸۸ هزار و ۷۷۶ نفر در قالب ۴۸ هزار و ۴۶۶ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت