شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۲:۴۸:۵۶

کمیته امداد شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند

عزیز فیلی گفت: شرایط و بستر برای رونق بازار فروش محصولات و دستاوردهای تولیدکنندگان به ویژه کارآفرینان مددجوی کمیته امداد فراهم شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی:

کمیته امداد شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند

کمیته امداد

کمیته امداد شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کند

به نقل از روابط عمومی معاونت عمرانی استانداری مرکزی، عزیز فیلی در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در اراک اظهار داشت: باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی ملی و بانک‌های استان مرکزی شرایط مناسبی به منظور ارایه تسهیلات به کارآفرینان مددجوی این نهاد در راستای افزایش تولید و اشتغال همسو با شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال امسال ایجاد شود.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع)، بازدید از غرفه‌ها و توضیحاتی که از سوی کارآفرینان مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ارایه شد نشان دهنده این است که کمیته امداد در راستای حمایت از کار آفرینان و ایجاد اشتغال و افزایش تولید به ویژه روستاها در دو سال اخیر گام های موثری برداشته است.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: امسال این نهاد مردمی در برنامه‌های خود اهداف خوبی در حوزه ایجاد اشتغال و خودکفا کردن مددجویان تحت پوشش دارد که امیدواریم بستر مناسبی برای تحقق این برنامه‌ها فراهم شود.

فیلی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه نشان دهنده حرکت خوب و سازنده ای است در راستای حمایت از تولید و اشتغال در استان مرکزی‌و روستاهایی‌که قابلیت و توانمندی در حوزه اشتغال و تولید دارند.

وی ادامه داد: به طور قطع رونق بازار فروش محصولات کارآفرینان کمک شایانی به توانمند شدن هرچه سریع‌تر آنان وگسترش مجموعه آنها به منظور افزایش فرصت‌های شغلی دارد و ما هم وظیفه داریم بازار فروش دستاوردهای این عزیزان را در استان مهیا کنیم.

معاون عمرانی استاندار مرکزی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمت‌رسان و یاور همیشگی محرومان است وخدمات این نهاد با ارزش و ماندگار گفت: بیش از 200 روستای توانمند در استان مرکزی با ظرفیت مطلوب برای ایجاد اشتغال پایدار در حوزه‌های مختلف شناسایی شده که با پرداخت تسهیلات و پیگیری و تلاش می‌توان در آنها اشتغال ایجاد کرد.

فیلی عنوان کرد: این نهاد با برنامه‌ریزی درست شرایط ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت را فراهم کرده که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط می‌توان شرایط مناسب‌تری برای توسعه اشتغال و خودکفایی به ویژه برای اقشار محروم فراهم کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت