پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۴:۰۹:۳۳

کمک ۱۶ میلیاردی خیران خمین به کودکان بدسرپرست

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خمین گفت: خیران این شهرستان پارسال ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در قالب طرح‌های ایتام و محسنین به کودکان یتیم و بی‌سرپرست کمک کردند.

اجتماعی؛

کمک ۱۶ میلیاردی خیران خمین به کودکان بدسرپرست

«جواد داودی» روز پنجشنبه افزود: ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از این کمک‌ها برای اکرام ایتام و هفت میلیارد و ریال برای محسنین پرداخت شده است.
وی ادامه داد: یک‌هزار و ۲۶۲ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و ۹۲۵ حامی در راستای طرح محسنین با این نهاد حمایتی همکاری دارند.

رئیس کمیته امداد خمین اظهار داشت: کودکان ۱۴۵ خانواده در قالب طرح ایتام در خمین پشتیبانی می‌شوند و کودکان ۶۶۲ خانواده نیز در طرح محسنین ثبت‌نام شده‌اند.
داودی اظهار داشت: خیران در طرح اکرام  می‌توانند با انتخاب یک کودک یتیم به‌عنوان فرزند معنوی ماهیانه برای مدت زمانی معین که به انتخاب خیر است با کمک‌های نقدی، غیرنقدی و مشاوره‌ای مشارکت کنند.
وی گفت: در طرح  محسنین نیز کودکانی که از نعمت پدر برخوردار هستندند اما ب‌ دلیل طلاق و زندانی بودن والدین،بیماری و از کارافتادگی سرپرست پایداری ندارند،  از کمک‌های خیران بهره‌مند می‌شوند.
رئیس کمیته امداد خمین گفت: براساس تفاهم‌نامه این نهاد حمایتی با موسسه‌های خیریه خمین، نیازمندان فقط از یک مرکز خیریه و نهاد حمایتی کمک دریافت می‌کنند و از این تفاهم‌نامه در راستای شناسایی نیازمندان واقعی و حمایت از تمام خانواده‌های نیازمند شهرستان است.
خمین زادگاه امام راحل است که در جنوب استان مرکزی واقع شده و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

پنج هزار و ۱۰۱ خانوار مستمری بگیر با ۹ هزار و ۶۴۲ نفر زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) خمین هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت