یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۳۳:۳۰

کمک‌های شهرداری‌های استان مرکزی برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال می‌شود

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی گفت: کمک‌های شهرداری‌های استان مرکزی به زلزله‌زدگان غرب کشور جمع‌آوری و ارسال می‌شود.

مدیرعامل سازمان همیاری استان مرکزی:

کمک‌های شهرداری‌های استان مرکزی برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال می‌شود

شهرداری ها

کمک‌های شهرداری‌های استان مرکزی برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال می‌شود

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،مجتبی عالیخانی در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در غرب کشور اظهار داشت: زلزله و سایر بالای طبیعی احتناب ناپذیز بوده و ممکن است که در هر جای دنیا و کور ما اتفاق بیفتد و سبب خسارات جانی و مالی هموطنان شود.

وی افزود: امروز همه ما وظیفه داریم که هرآنچه که در توانمان هست و هر آنچه که می‌توانیم به صورت اداری و شخصی به همنوعان و  هموطنان خود کمک کنیم و بخشی از آلام آنها را التیام بخشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها هرآنچه که در توانش است در این بحران رخ داده کمک کند و همچنین ما یک پیشنهادی به معاونت عمرانی استاندار مرکزی با محتوای آمادگی جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی شهرداری‌ها و پرسنل شهرداری‌ها به صورت متمرکز و هماهنگ با شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان تنظیم کردیم.

عالیخانی بیان کرد: در بحث کمک‌های غیرنقدی مواردی که ضرورت بیشتری دارند پتو، لوازم کرمایشی،دارو‌های بهداشتی، چادر، آب معدنی، کنسرو و خشکبار و لوازم بهداشتی و هر آنچه که احساس می‌شود برای یک زندگی موقت لازم است.

وی ادامه داد: تا همین لحظه اقداماتی از سوی شهرداری‌ها با همکاری دفتر امور شهری استانداری و دفتر مدیریت بحران استانداری انجام شده اما در راستای کمک و پیگیری بیشتر سازمان تصمیم بر ورود به این مسائل دارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان مرکزی عنوان کرد: ما در شرایط پس از بحران هستیم و زمان اهمیت زیادی دارد و باید در حداقل زمان ممکن کمک‌های اولیه را به صورت اورژانسی به منطقه ارسال کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات پیش آمده را برطرف کنیم.

عالیخانی خاطرنشان کرد: از تمام شهرداران تقاضا داریم که در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند و مصوبات لازم را دریافت کرده و با اطلاع رسانی به موقع هرچه سریع‌تر کمک‌ها را به غرب کشور ارسال کنند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت