پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۵:۵۶:۵۸

کلینیک سیار دندانپزشکی در اراک افتتاح شد

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم کلینیک سیار دندانپزشکی در اراک افتتاح شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی اراک:

کلینیک سیار دندانپزشکی در اراک افتتاح شد

کلینیک سیار دندانپزشکی

کلینیک سیار دندانپزشکی در اراک افتتاح شد

صادق رجایی در حاشیه مراسم افتتاح کلینیک سیار دندانپزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم جامعه دولت دوازدهم گام‌هایی را در نظر دارد که یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی کلینیک‌های سیار دندانپزشکی بود.

وی افزود: با توجه به‌اینکه‌ در بحث دهان و دندان در جامعه مقداری خدمات ما ناقص مانده برای رساندن خدمات به‌بخش‌های مستضعف و نیازمند جامعه کلینیک‌های سیار در نظر گرفته شد که تعداد زیادی از این کلینیک‌ها هم راه‌اندازی شده و یکی از این کلینیک‌ها با توجه به نیاز استان به استان مرکزی تعلق گرفته است.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: این کلینیک‌ها در سال باید 200 روز کاری خدمات ارائه دهند که بخش از سرمایه اصلی توسط دولت تامین شده و ما هم در حدود 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای هزینه خرید ماشین و حدود 40 میلیون تومان هم توسط دانشگاه برای تهیه وسایل اولیه هزینه شده ولی همچنان نیازمند کمک خیران هستیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت