دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۱:۰۹:۲۰

کلنگ احداث بیمارستان کمیجان برزمین خورد/آغازساخت تفرجگاه حسن آباد

کلنگ آغاز عملیات اجرایی دو طرح حوزه بهداشت و درمان و گردشگری همزمان با دومین روز از هفته دولت سال جاری در شهرستان کمیجان بر زمین زده شد.

همزمان با هفته دولت؛

کلنگ احداث بیمارستان کمیجان برزمین خورد/آغازساخت تفرجگاه حسن آباد

به نقل از خبرگزاری مهر؛صبح شنبه همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، آئین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ویژه کمیجان برگزار شد.

براساس این گزارش، بیمارستان کمیجان مقرر است در زمینی به مساحت ۸۰۰ مترمربع با زیربنای ۹۰۰ مترمربع در دو طبقه احداث شود و بر مبنای ارزیابی صورت گرفته مدت زمان اجرای این طرح یک سال است.

تامین اعتبار این پروژه که ۶۰میلیارد ریال بودجه برای اجرا و تجهیز آن نیاز است، صورت گرفته و در گام اول مقرر است در این مرکز درمانی خدمات پزشکی داخلی، اطفال، جراحی و سایر خدمات درمانی ارائه شود.

پروژه دیگری که همزمان با دومین روز از هفته دولت در کمیجان کلنگ زنی شد، تفرجگاه حسن آباد بود که مقرر است در فاز اول در زمینی به مساحت یک هکتار با تامین بودجه ۱۰میلیارد ریالی از سوی شهرداری کمیجان احداث شود.

طبق گزارش مهر، مدت زمان پیش بینی شده برای اتمام این طرح چهار سال می باشد و در این مجتمع تفرجگاهی مقرر است ضمن ارائه خدمات پذیرایی، کارگاه گلاب گیری و کارگاه های ساخت صنایع دستی همچون سفال و… نیز فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت