دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۶:۵۱:۰۶

کلاه‌برداری تحت پوشش موسسه خیریه در زاويه/ ۴ خانم دستگير شدند

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه گفت: چهار خانمي كه با سوءاستفاده از عنوان خيريه ، در شهر زاويه اقدام به اخذ کمک‌های مردمي می‌کردند، در عمليات پليس دستگير و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه:

کلاه‌برداری تحت پوشش موسسه خیریه در زاويه/ ۴ خانم دستگير شدند

سرهنگ محمدرضا روشندل فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري دیار آفتاب؛ دراین‌باره گفت: در پي اعلام گزارش‌هایی از شهروندان به مركز فوریت‌های پليس ۱۱۰، در خصوص تردد مشكوك چهار خانم در شهر زاويه براي اخذ وجوهات نقدي تحت عنوان يك موسسه خيريه، بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با اعزام تیم‌های نامحسوس پليس، اين افراد كه اهل و ساكن يكي ديگر از استان‌های هم‌جوار بودند، شناسايي و در حين جمع‌آوری کمک‌های نقدي دریکی از محله‌های شهر دستگير شدند.

روشندل اضافه كرد: در استعلام‌های انجام‌شده و در انجام تحقيقات تكميلي مشخص شد كه اين افراد بدون هرگونه مجوز قانوني، اقدام به جمع‌آوری و اخذ وجوهات نقدي از شهروندان می‌کنند و مقاديري وجه نقد نيز از شهروندان دريافت کرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: با تكميل تحقيقات پليس، پرونده متهمان براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال و هريك با قرار وثيقه چهارصد ميليون ريالي روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه خاطرنشان کرد: مؤسسات خيريه بايد حتماً داراي شماره ثبت باشند و بايد شهروندان مراقب باشند از اهداي کمک‌های خود به مؤسسات و اشخاص بدون هويت مشخص و رسمي خودداري كنند و حتماً از آنان مدارك شناسايي هويت درخواست كرده و در صورت مشاهده موارد مشكوك، موضوع را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت