دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۴۰:۲۶

استان مرکزی جای ورشکسته های سیاسی و بی بته ها نیست/ اینها دنبال مفسده و فتنه اند

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برخی از عناصری که اعتقادی به دین، قرآن، کشور، شهدا و نظام و قانون اساسی ندارند از انتخابات سوء استفاده می کنند، به دنبال مفسده و فتنه هستند اما ما این انقلاب را با خون شهدا پایه ریزی کردیم و باید آن را حفظ کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی:

استان مرکزی جای ورشکسته های سیاسی و بی بته ها نیست/ اینها دنبال مفسده و فتنه اند

استان مرکزی جای ورشکسته ها وبی بته های سیاسی نیست

استان مرکزی جای ورشکسته های سیاسی و بی بته ها نیست/ اینها دنبال مفسده و فتنه اند

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه استان مرکزی در جلسه درس اخلاق مدیران با اشاره به انتخابات های پیش رو گفت: ما به دنبال انتخابات سالم و آرام هستیم و همه باید از تمام ظرفیت و حیثیت و آبروی خود برای نظام استفاده کنیم، استان مرکزی جای ورشکسته های سیاسی و بی بته ها نیست/ اینها دنبال مفسده و فتنه اند.

وی با اشاره به ممنوعیت استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی اظهار کرد: از مدیران استان انتظار دارم که در صورت مشاهده تخلف، جدی تذکر دهند.

نماینده ولی فقیه استان مرکزی با اشاره به اینکه عناصر خود فروخته و دشمنان درصدد تضعیف خدمات نظام هستند؛ افزود: برخی سعی دارند تا با برهم زدن اوضاع فتنه ای به پا کرده و اغراض پلید داعش، اسرائیل و منافقین کوردل را در ایران پیاده کنند.

دری نجف آبادی بیان کرد: دستگاه های امنیتی، نظامی و اطلاعات با قدرت با ساختار شکنان، فتنه گران، فرصت طلبان و عناصر مغرض و مفاسد برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی برای خیانت کردن آماده اند؛ تصریح کرد: برخی از عناصری که اعتقادی به دین، قرآن، کشور، شهدا و نظام و قانون اساسی ندارند از انتخابات سوء استفاده می کنند، به دنبال مفسده و فتنه هستند اما ما این انقلاب را با خون شهدا پایه ریزی کردیم و باید آن را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه استان مرکزی بیان کرد:  در حرمت اهل بیت(ع) و مقدسات را حفظ کنیم. امیدوارم این موضوعات را تمام اهل علم به جامعه آگاهی دهند و صدا و سیما نیز هوشیارانه برای جامعه روشنگری کند.

دری نجف آبادی با اشاره به حادثه مرز میرجاوه گفت: بی شک کسانی که در مرز ایران، سربازان ما را به رگبار می بندند برای داخل کشور هم برنامه هایی دارند که توسط نیروهای امنیتی خنثی می شوند.

وی گفت: انتخابات باید در چهارچوب قانون اساسی برگزار کنیم و مراقب فتنه گران باشیم تا دوباره فتنه نکنند. نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی و امنیتی استانداری و معاونت سیاسی استان مراقب باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات خنثی سازی توطئه دشمنان را به دنبال دارد که مدیران دستگاه های اجرایی از هم اینک باید در این راستا برنامه مدون تدوین کنند.

وی با اشاره به اینکه نقاط های فتنه نباید احیا شود؛ توضیح داد: با هوشیاری کامل اجازه تکرار فتنه ۸۸ را نمی دهیم. بی شک هر حادثه ای اتفاق افتاد استان مرکزی باید از جمله امن ترین و آرام ترین استان ها باشد.

انتهای پیام/س

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت