دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۲۲:۳۵

کشف ۲۶ تن سویا قاچاق در دلیجان/دستگیری ۶۵ نفر در طرح پاك سازي شهرستان محلات

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان گفت: در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، یک دستگاه کامیون حامل۲۶ تن سویای خارجی قاچاق به ارزش تقريبي یک میلیارد ریال توقیف شد.

اخبار حوادث

کشف ۲۶ تن سویا قاچاق در دلیجان/دستگیری ۶۵ نفر در طرح پاك سازي شهرستان محلات

در طرح عملياتي پليس شهرستان محلات، ۶۵ نفر معتاد متجاهر، خرده فروش مواد مخدر و سارق دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شدند.

سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند” فرمانده انتظامي شهرستان محلات در اين باره گفت: روز گذشته در ادامه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان محلات و با كارشناسي و احصاء مناطق جرم خيز ، طرح پاك سازي نقاط آلوده با بهره گيري از توان تجهيزاتي پليس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي ادامه داد: در اين طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچيان ، توزيع كنندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، اراذل و اوباش و… در دستور كار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: دراين طرح تعداد ۶۵ نفر به علت ارتكاب جرايم مختلف دستگير، ۴۹ دستگاه خودروی متخلف اعمال قانون ، ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و۴ فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ ” بیرانوند” در پایان با اشاره به این که اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ، رضایت مندی شهروندان را به همراه داشته است از استمرار این گونه طرح ها در سطح شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاري ، تردد وسایل نقلیه و یا افراد مشکوک و همچنین تهيه و توزيع مواد مخدر مراتب را به قید فوریت از طريق تلفن ۱۱۰ به عنوان پل ارتباطی پليس و مردم اطلاع رسانی كنند تا در کمترین زمان نسبت به مقابله با هرگونه جرائم و آسیب های اجتماعی اقدامات و برنامه ریزی های لازم صورت پذیرد .

کشف ۲۶ تن سویا قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامي شهرستان دليجان گفت: در عملیات پلیس شهرستان دلیجان، یک دستگاه کامیون حامل۲۶ تن سویای خارجی قاچاق به ارزش تقريبي یک میلیارد ریال توقیف شد.

سرهنگ”علی هاشمی” فرمانده انتظامي شهرستان دليجان در تشريح اين خبر گفت: در تداوم طرح هاي عملياتي پليس در مبارزه با قاچاق كالا، مأموران پلیس اين شهرستان از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان با خبر شده و بلافاصله برنامه ريزي لازم برای شناسایی و توقيف آن را آغاز کردند.

وی اظهار داشت: سرانجام روز گذشته مأموران پلیس آگاهی شهرستان در يكي از محورهاي مواصلاتي، خودروی مورد نظر را مورد شناسایی قرارداده و در عملیاتی موفق به متوقف کردن آن شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسي از کامیون مورد نظر۲۶ تن سویا خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی، به ارزش یک میلیارد ریال را كشف کردند.

سرهنگ هاشمی با اشاره به حمل محموله قاچاق توقیفی از یکی از استان های جنوبی به مقصد يكي از استان هاي شمالي كشور افزود: در اين عمليات راننده کامیون دستگیر و پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی معرفي شد.

وی در پایان با قدردانی از نقش مهم و اثر گذار شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا همواره به منظور حمايت از توليدات داخلي و مبارزه با عرضه اقلام قاچاق، از خريد این گونه اقلام خودداري كرده و موارد مشكوك در این زمینه را به محض اطلاع به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت