دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۲۱:۳۱

کشف یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون کالای قاچاق در شازند

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال لوازم یدکی قاچاق در عملیات پلیس شازند در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافری خبر داد.

خبر/

کشف یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون کالای قاچاق در شازند

سردار «حسن  مفخمی‌شهرستانی» افزود: با ادامه یافتن طرح های مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از ماموران انتظامی شهرستان شازند، در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل بار قاچاق را شناسایی و در عملیاتی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، تعداد یک هزار و ۹۴۲ عدد لواز یدکی قاچاق و۴ دستگا کولر گازی با پنل های مربوطه که فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی بود، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در ارزیابی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال برآورد شد.

سردار مفخمی شهرستانی یخاطر نشان کرد: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۴۷ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس استان ها مرکزی و خوزستان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اشاره به کشف ۴۷ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک پلیس استان های مرکزی و خوزستان گفت: این مواد قبل از ورود و توزیع در استان های مرکزی در یک عملیات پیشدستانه کشف شد.

سرهنگ «احمدرضا چگنی» افزود: ماموران این پلیس در انجام تحقیقاتی، از فعالیت یکی از قاچاقچیان مواد مخدر برای انتقال مقادیر مخدر از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.

وی افزود: در مراحل تحقیقات پلیس، این فرد در حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان با یک دستگاه خودروی کامیون شناسایی و با هماهنگی انجام شده با پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان، عملیات دستگیری او آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در اجرای این عملیات مقدار ۴۷ کیلو و ۱۰۰ گرم ماده مخدر حشیش در بازرسی از خودروی توقیف شده کشف و فرد دستگیر شده نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

یک کشته و ۳ مجروح در سانحه رانندگی محور دلیجان – اصفهان

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:  در سانحه رانندگی که لحظاتی پیش در کیلومتر ۲۳ لاین شرقی محور دلیجان – اصفهان بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو رخ داد ، یک نفر از سرنشینان خودرو فوت شد و ۳ نفر از آنان مجروح شدند

سرهنگ «محمد امیدی» افزود: در بررسی کارشناسان پلیس راه علت این سامانه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو اعلام شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت