چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۱:۰۹:۳۵

کشف راز جسد سوخته/ دختر جوان، خواستگار سمج را به قتل رساند

راز جسد سوخته رها شده در بيابان هاي اطراف اراك، با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي و با دستگيري قاتلان آن در كمتر از ۴۸ ساعت برملا شد.

کشف راز جسد سوخته/ دختر جوان، خواستگار سمج را به قتل رساند

جسد سوخته

کشف راز جسد سوخته/ دختر جوان، خواستگار سمج را به قتل رساند

در تاريخ پانزدهم خرداد ماه امسال گزارشي از كشف جسدي سوخته در اطراف يكي از روستاهاي شهرستان اراك به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله ماموران انتظامي و اكيپي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس استان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

با كشف جسد و معاينه آن از سوي پزشكي قانوني مشخص شد كه پسر جوان كه هيچ گونه مدارك هويتي به همراه نداشت، در محلي ديگر به قتل رسيده و سپس جسد او به اين مكان انتقال و سوزانده شده است.

هويت جسد در بانك فقداني پليس كشف شد

سرهنگ سيدنورالدين حسيني رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: بلافاصله تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس در اين خصوص آغاز شد و در مرحله نخست تحقيقات، در بررسي بانك فقداني هاي پليس و با توجه به آثار به دست آمده در صحنه قتل، هويت جسد كه پسر جوان ساکن يكي از روستاهاي شهرستان اراك بود، به دست آمد.

حسيني اظهار كرد:‌ با مشخص شدن هويت جسد كه فقداني او از سوي خانواده اش به پليس اعلام شده بود، تحقيقات ادامه يافت و كمتر از ۴۸ ساعت، سرنخ‌هايي از دست داشتن يك دختر جوان در اين قتل به دست آمد.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي اضافه كرد: با هماهنگي مرجع قضائي بلافاصله متهم دستگير و تحت بازجويي هاي تخصصي كارآگاهان پليس قرار گرفت.

اعتراف دختر جوان به قتل

براساس اين گزارش، با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده، سرانجام دختر جوان اعتراف كرد كه مقتول خواستگار قبلي او بوده و با وجود دريافت پاسخ منفي از سوي خانواده اش، همچنان با يكديگر در ارتباط بوده اند.

فرد دستگير شده گفت: بعد از مدتي با جواني ديگر آشنا شدم و زماني كه او متوجه ارتباط و مزاحمت هاي مقتول براي من شد، نقشه اين قتل را طراحي كرديم و سرانجام با برنامه ريزي قبلي او را به محلي كشانديم و پس از قتل، خواستگار جديدم، جسدش را به بيابان هاي اطراف اراك برده و سوزاند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان مركزي بیان كرد:‌ با توجه به اعتراف متهمان دستگير شده، متهم ديگر پرونده نيز در عملياتي غافلگيرانه دستگير و او نيز به جرم خود اعتراف كرد.

حسيني خاطر نشان كرد: با تكميل تحقيقات پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت