دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۰۱:۲۸

کشف جسد سوخته شده یک زن در ” حاجی‌آباد ” محلات

درحالی امروز جسد سوخته زنی در “حاجی‌آباد” محلات کشف شد که به گفته معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان مرکزی تحقیقات برای دستگیری عاملان و علت جنایت ادامه دارد

کشف جسد سوخته شده یک زن در ” حاجی‌آباد ” محلات

کشف جسد سوخته یک زن در محلات

کشف جسد سوخته شده یک زن در ” حاجی‌آباد ” محلات

سرهنگ محمود خلجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به کشف جسد یک زن در محلات اظهار داشت: جسد یک خانم صبح امروز در حوالی معدن حاجی آباد شهرستان محلات پیدا شد.

وی افزود:  علت قتل از سوی پزشکی قانونی در حال بررسی بوده و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این قتل با هماهنگی مرجع قضایی نیز در حال انجام است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: هرگونه اخبار دیگر در فضای مجازی در این خصوص مورد تایید نبوده و اخبار تکمیلی از سوی پلیس اعلام می‌شود.

به گزارش تسنیم، اطلاعات خبرنگار تسنیم در محلات از کشف جسد سوخته مجهول الهویه متعلق به یک زن 25 تا 30 ساله در بیابان‌های حوالی محلات خبر دارد که این جسد صبح امروز توسط تعدادی از افراد رهگذر کشف و به مقامات انتظامی و قضایی اطلاع رسانی شده بود.

این درحالی است که بامداد امروز، پیکر این زن در منطقه «گند آب» محلات، حوالی معدن «حاجی آباد» محلات به آتش کشیده شده و تنها ساعتی پس از جنایت، توسط چند رهگذر کشف شده است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت