جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۰۴:۵۵

کشف بیش از هفت تن گردو و بادام قاچاق در دلیجان

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف هفت تن و ۳۵۵ کیلوگرم گردو و بادام قاچاق در توقیف یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان دلیجان خبر داد.

خبر؛

کشف بیش از هفت تن گردو و بادام قاچاق در دلیجان

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت:در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و ارز،مأموران انتظامی شهرستان دلیجان در تحقیقاتی از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شده و با انجام یک برنامه‌ریزی عملیاتی موفق به شناسایی و توقف آن شدند.

مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در بازرسي از این خودروی توقیفی، ۷ تن و ۳۵۵ کیلوگرم گردو ، بادام‌هندی، و بادام درختی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به حرکت این خودروی توقیفی از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد تهران اظهار داشت: از سوی کارشناسان اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، ارزش این محموله قاچاق در حدود ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

مفخمی شهرستانی با تأکید برازم راسخ پلیس استان در مبارزه قاطع و هدفمند با مفسدان اقتصادی و روند کامل عرضه کالاهای قاچاق از تولید تا توزیع افزود: در اين عمليات یک نفر دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت