پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۳۶:۴۳

کسری ۷۰۰میلیون تومانی ستاد عتبات استان مرکزی از تعهدات امسال

معان عمرانی استاندار مرکزی از کسری ۷۰۰میلیون تومانی ستاد عتبات استان مرکزی از تعهدات سال جاری خبر داد و گفت: ظرفیت فرمانداران استان برای تحقق برنامه‌های ستاد عتبات به کار گرفته می‌شود.

معاون استاندار مرکزی:

کسری ۷۰۰میلیون تومانی ستاد عتبات استان مرکزی از تعهدات امسال

پروژه‌های عمرانی

کسری ۷۰۰میلیون تومانی ستاد عتبات استان مرکزی از تعهدات امسال

به نقل از تسنیم، عزیز فیلی در جلسه گردهمایی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان‌های استان مرکزی با اشاره به برنامه‌های این مجموعه اظهار داشت: باتوجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن ماه محرم هستیم تشکیل این جلسه الزامی بود تا هماهنگی‌های لازم به‌منظور پیشبرد مطلوب برنامه‌های ماه‌های آتی انجام شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های شهرستانی باید بسیار دقیق باشند زیرا با درنظر داشتن شرایط این مدت بهترین زمان برای برقراری تعامل با مردم محسوب می‌شود تا بتوانیم تمامی تعهدات سال جاری را اجرایی کنیم باتوجه به گذشت پنج ماه از نیمه نخست امسال بیش از 700 میلیون تومان از تعهدات سال جاری کسری داریم که باید به جبران آن بپردازیم.

معاون عمرانی استاندار مرکزی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم با تجدید نظر در روش‌هی فعلی تغییری در فعالیت‌هایمان به انجام برسانیم و تمامی اقدامات مقدماتی و جلسات توجیحی را انسجام ببخشیم، پیشنهاد می‌دهیم که مبنی بر پیشنهادات اعضای ستاد برنامه‌های سرکشی و مبادله نظرات به‌منظور برطرف شدن مشکلات موجود در این حوزه انجام شود.

فیلی ادامه داد: فرماندارن سطح استان مرکزی باید از مصوبات جلسات ستاد عتبات عالیات با خبر باشند و نظر بر این است تا آنها به‌عنوان یکی از اعضای شورای اداری در جلسات حضور داشته باشند تا از این طریق مشکلات موجود بازگو و برای برطرف شدن آنها تدبیری اندیشیده شود.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم در سال جاری بتوانیم با تلاش و تعامل بیشتر مسئولان در مسیر توسعه ارتباطات با مردم و به‌کارگیری شیوه‌های نوین به اهداف مقرر دست یابیم و تمام تعهدات ابلاغی اجرائی شوند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت