چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۳:۰۵:۴۷

کسب مدال در رقابت‌های جام جهانی حاصل 10 سال تلاش بی‌وقفه بود

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان با اشاره به کسب عنوان سومی تیم ملی ایران در رقابت‌های جهانی سپک‌تاکرا اظهار کرد: این عنوان ارزشمند حاصل 10 سال تلاش بی‌وقفه و مستمر است.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای بانوان:

کسب مدال در رقابت‌های جام جهانی حاصل 10 سال تلاش بی‌وقفه بود

کسب مدال

کسب مدال در رقابت‌های جام جهانی حاصل 10 سال تلاش بی‌وقفه بود

به نقل ازخبرگزاری فارس،رؤیا جعفری  اظهار کرد: سپک تاکرای بانوان در اراک از سال 83 فعالیت جدی خود را آغاز کرد و از ابتدا تلاش کرد استعدادهای این رشته را شناسایی و در زمینه رشد این مستعدین برنامه‌ریزی و حرکت کند.

وی افزود: بر همین اساس تیم‌های سپک تاکرا در رده‌های سنی مختلف و در شهرهای استان تشکیل شد و برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده در مراحل مختلف اجرا شد تا امروز و با گذشت چند سال نتیجه این زحمات و تلاش‌ها حاصل شود و دختران توانمند اراک در مسابقات جام جهانی هند موفق به کسب مدال پر ارزش برنز شوند.

سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران کسب مدال برنز مسابقات جام جهانی را عنوانی تاریخی برای ورزش بانوان کشور ذکر کرد و گفت: تیم سپک تاکرای بانوان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و این نتیجه نشان داد کسب مدال در بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست.

رؤیا جعفری از مربیان پرافتخار ورزش سپک‌تاکرای کشور و استان مرکزی است که کسب چندین عنوان قهرمانی در لیگ برتر با مربیگری وی در قالب تیم سپک‌تاکرای استان مرکزی و تربیت چندین بازیکن ملی‌پوش بخشی از افتخارات این مربی ارزنده اراکی است.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت