یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۲۱:۵۷

کسب رتبه اول عملکرد دراستان مرکزی توسط دانشکده علوم قرآنی خمین

رئیس اسبق دانشکده علوم قرآنی خمین گفت: طی سه ارزیابی انجام شده در سال گذشته و امسال، دانشکده علوم قرآنی خمین مقام اول ارزیابی عملکرد را در استان مرکزی کسب کرده است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی خمین:

کسب رتبه اول عملکرد دراستان مرکزی توسط دانشکده علوم قرآنی خمین

به نقل از  خبرگزاری  مهر، محمدحسین رجبیه روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم قرآنی خمین اظهار داشت: راه اندازی و احداث دانشکده علوم قرآنی خمین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان بود که با پیگیری هایی که انجام شد و با کمبود امکانات و مشکلاتی که داشت در سال ۹۰فعالیت خود را آغاز کرد.

رجبیه ادامه داد: امروز مزیت و پیشرفتی که این دانشکده به دست آورده با عنایت قرآن بوده و توجه ویژه مسئولان به توسعه هرچه بیشتر این دانشکده کمک به ترویج فرهنگ قرآنی است.

رییس اسبق دانشکده علوم قرآنی خمین بیان کرد: خدمت در دانشکده علوم قرآنی و تلاش برای ایجاد فضای فرهنگی و معنوی خدمتی مقدس است و تغییر مدیریتی زمینه ارتقا و توسعه این دانشکده را فراهم می کند.

رجبیه تصریح کرد: با توجه به مشکلات بودجه ای که دولت دارد امید است با پیگیری مسئولان در جذب اعتبارات برای ارتقای این دانشکده تلاش شود.

وی خاطر نشان کرد: بهترین کمکی که دانشجویان می توانند در رشد و پیشرفت دانشکده علوم قرآنی داشته باشند توانمند بودن و کارآمد بودن دانشجویان از نظر علمی و اخلاقی است و اگر تلاش کنند که به این توانمندی برسند قطعا در جامعه ای که شاهد افزایش نرخ بیکاری هستیم می توانند با استفاده از توانایی خود در خدمت به جامعه قدم بردارند.

گفتنی است در سال تحصیلی جدید در  دانشکده علوم قرآنی خمین بیش از ۱۰۰دانشجوی دختر و پسر در رشته علوم قرآن و حدیث پذیرش شدند. همچنین دو سوم ظرفیت پذیرش این دانشکده در  سال جدید به  دانشجویان دختر و یک سوم ظرفیت به دانشجویان پسر اختصاص یافته است.

در پایان این مراسم حجت الاسلام عیسی ساجدی فرد به عنوان رییس جدید دانشکده علوم قرآنی خمین معرفی و از زحمات محمد حسین رجبیه رئیس اسبق قدردانی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت