جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۸:۴۱:۱۰

هیچ‌ کس حق زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد

کریمی: هیچ‌ کس حق زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد

نماینده مردم اراک در مجلس؛

هیچ‌ کس حق زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد

دستاوردهای انقلاب

کریمی: هیچ‌ کس حق زیرسوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی را ندارد

به نقل ازخبرگزاری تسنیم،علی اکبر کریمی ظهر امروز در نشست نمایندگان مجلس و فرمانداران و ائمه جمعه که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مرکزی برگزار شد اظهار داشت: به طور قطع ارتباط بین نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با ائمه جمعه امری لازم و ضروری است و همه ما در برنامه‌هایی که داریم خدمت ائمه جمعه می‌رسیم اما تقویت این رابطه بسیار مفید و موثر است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه تظاهرات دیروز که به سبب خنثی شدن فتنه و توطئه جدید توسط دشمن برگزار شد بسیار جای تشکر و قدردانی دارد و همچنین باید گفت حضور مردم مهم‌ترین عاملی است که مانند آب شفاف بر آتش فتنه ریخته می‌شود وآن را خاموش می‌کند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انسجام و وحدت نیاز ضروری ما بوده و همه ما باید حول محور ولایت و رهبری و آرمان‌ها و اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی که همه ما به آن مقید هستیم تلاش کنیم تا این انسجام و وحدت در سطح ملی و استان بتواند با خیرات و برکاتی که به همراه دارد در پیشبرد اهداف انقلاب مفید و موثر باشد.

کریمی بیان کرد: یکی از راهکارهای تقویت انسجام استفاده از تمام ظرفیت‌های استان است، این در حالی است که امکان دارد که نسبت به سیاست‌های دولت نقد داشته باشیم اما منافاتی با رویکرد همراهی و همکاری با دولت برای پیشبرد نیست و من اینجا شهادت می‌دهم که اعضای مجلس با وجود سلایق مختلف،هر زمان که دولت طرحی را برای گره‌گشایی کار مردم به مجلس پیشنهاد می‌دهد تمام افراد یک صدا ازآن دفاع کرده‌اند که این رویکرد در مجموعه نماینده‌های استان هم وجود دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که استان مرکزی یک کالبد یکپارچه است و به همین خاطر وجود ناسیونالیسمی یبه یک حوزه انتخابی نداریم و در هر لحظه از استان حمایت می‌کنیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از نکاتی که ما باید به آن توجه کنیم جلوگیری از ناراضایتی تراشی در مردم است که ما متاسفانه شاهد هستیم در میان مردم که گاهی فردی برای فرزند خود تقاضای ساخت خانه دارد اما بنیاد مسکن موافقت نمی‌کند اما این موضوع گفته نمی‌شود که طرح هادی 15 سال است که بازنگری نشده است و این در حالی است که بازنگری یک طرح به انقدر زمان نیاز ندارد.

کریمی خاطرنشان کرد: به طور قطع نظام جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی داشته و هیچکس حق ندارد این دستاوردها را زیر سوال ببرد و همچنین مشکلاتی هم که برای مردم وجود دارد قابل انکار نیست و باید با همکاری هم برای گشایش کار مردم و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسیلامی ایران تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت