جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۴:۰۸:۴۱

امیدوارم سهواً دکمه مخالف را زده باشند

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم نمایندگان اشتباه کرده باشند و در زمان رای گیری در خصوص طرح «اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین» دکمه ها را جابه جا زده باشند

نماینده محلات و دلیجان در مجلس:

امیدوارم سهواً دکمه مخالف را زده باشند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات و نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس در گفتگو با پیام دلیجان در خصوص تصویب دو فوریت طرح الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در مجلس شورای اسلامی برای «اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین» گفت: رای مخالف و ممتنع تعدادی از نمایندگان مجلس به این طرح قابل حلاجی نسیت.

وی ادامه داد: امیدوارم نمایندگان اشتباه کرده باشند و در زمان رأی گیری در خصوص طرح «اعلام قدس به عنوان پایتخت همیشگی فلسطین» دکمه ها را جابه جا زده باشند.

عضو کمیسیون و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: واقعیت این است که برای هر انسان منصفی که تحلیل درستی از جهان اسلام و بین الملل داشته باشد روشن است که امروز با یک ترفند بین المللی پیرامون موضوع قدس، مسلمانان و اماکن مقدس مسلمانان مواجه هستیم.

سلیمی با تاکید بر اینکه در تصویب این طرح مهم تعدادی از نمایندگان کج اندیشی کردند، بیان کرد: حداقل چیزی که به این نمایندگان می توان گفت این است که این نمایندگان ساده اندیشی کردند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این اقدام زیبنده یک نماینده در تراز جمهوری اسلامی نبود خاطرنشان کرد: این رای نشان داد که تعدادی از نمایندگان تحلیل درستی از منطقه ندارند.

گفتنی است نمایندگان مجلس روز یکشنبه با ۱۸۷ رأی موافق، ۱۵ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۵ نماینده حاضر در مجلس دو فوریت طرحی را به تصویب رساندند که در صورت تصویب نهایی آن، بیت‌المقدس پایتخت همیشگی کشور فلسطین خواهد بود.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت