پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۹:۰۸:۱۳

کاهش سالانه ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد در برنامه ششم توسعه دنبال می‌شود

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیته امداد امام(ره) در برنامه ششم خود تصمیم دارد که سالانه ۱۰ درصد از آمار مددجویان خود را کاهش دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در خانه ملت؛

کاهش سالانه ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد در برنامه ششم توسعه دنبال می‌شود

مددجویان کمیته امداد

کاهش سالانه ۱۰ درصد از مددجویان کمیته امداد در برنامه ششم توسعه دنبال می‌شود

سیدمهدی مقدسی ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه رمضان با اشاره به عملکرد مطلوب و مناسب کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در حمایت از مددجویان و توانمندی آنان اظهار داشت: کمیته امداد امام(ره) در برنامه ششم خود تصمیم دارد که سالانه 10 درصد از آمار مددجویان خود را کاهش دهد.

وی افزود: این نهاد حمایتی در شیوه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و خودکفایی این بخش از جامعه موفق بوده است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ رمضان یک نمونه از فعالیت‌های گسترده کمیته امداد در استان است که با تلاش‌های خوب کمیته امداد سالانه تعداد زیادی از افراد تحت حمایت از چرخه حمایت خارج‌شده و خود مددجویان به کارآفرین و حامیان قشر نیازمند تبدیل می‌شوند.

مقدسی بیان کرد: درراستای تحقق اهداف کمیته امداد که توانمندی مددجویان در اولویت نخست آن قرار دارد، بانک‌ها و دیگر دستگاه‌ها مانند شهرداری موظف هستند که در حوزه فعالیت‌های گروهی و جمعی مانند برگزاری نمایشگاه رمضان به این دستگاه کمک کنند.

وی عنوان کرد: مددجویان کمیته امداد ثابت کردند که اگر زمینه برای آنها فراهم شود، کارهای بزرگی را انجام می‌دهند زیرا در بین این خانواده‌ها استعدادهای خوبی وجود دارد که باید شکوفا شود.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت