چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت: ۰۲:۲۴:۰۲

کامیون حامل ۵۱ رأس دام قاچاق در ساوه توقیف شد/ دستگيري سارقان نرده‌های استيل بانک‌ها در عمليات پليس اراك

در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

کامیون حامل ۵۱ رأس دام قاچاق در ساوه توقیف شد/ دستگيري سارقان نرده‌های استيل بانک‌ها در عمليات پليس اراك

در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

دستگيري سارقان نرده‌های استيل بانک‌ها در عمليات پليس اراك

در عمليات مأموران كلانتري ۱۲ رضوي شهرستان اراك، سارقي كه نرده‌های استيل بانک‌ها را در چند خيابان سرقت كرده بود، دستگير شد.

سرهنگ “امير مختاري” فرمانده انتظامي شهرستان اراک با اعلام اين خبر، گفت: در چند روز گذشته در پي اعلام گزارش‌هایی از سرقت نرده‌های استيل چند بانك در خیابان‌های شهر اراك، بررسي موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: با برنامه‌ریزی نامحسوس پليس، سرانجام سارق موردنظر شناسايي و در عملياتي دستگير شد.

سرهنگ مختاري ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده دو خريدار اموال سرقت شده نيز دستگير شدند و اقلام سرقتي از آنان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اراك بابیان ارجاع پرونده متهمان دستگیرشده به مرجع قضائي گفت: شهروندان هرگونه گزارش و اطلاع تردد مشکوک افراد ناشناس در محل کار و زندگی‌شان را از طريق تماس با مرکز فوریت‌های پليسي ۱۱۰ اعلام كنند.

دستگیری ۱۸ نفر در طرح عملياتي پليس محلات در پاک‌سازی نقاط جرم خيز

طرح پاک‌سازی پليس شهرستان محلات در نقاط جرم خيز در این شهرستان اجرا شد و ۱۸ نفر به دليل جرائم مرتبط با مواد مخدر، سرقت و … دستگير و با تشكيل پرونده به دستگاه قضائي معرفي شدند.

سرهنگ “جعفر شمس بیرانوند” فرمانده انتظامي شهرستان محلات دراین‌باره گفت: در ادامه طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان و با كارشناسي و احصاء مناطق جرم خيز، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده با بهره‌گیری از توان تجهيزاتي پليس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي ادامه داد: در اين طرح برخورد قاطع با سارقان، معتادان متجاهر، قاچاقچيان ، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مزاحمان نواميس مردم، اراذل‌واوباش و … در دستور كار قرار گرفت.

اين مقام انتظامي افزود: در این طرح تعداد ۱۸ نفر به علت ارتكاب جرائم مختلف دستگير، ۴۸ دستگاه خودرو اعمال قانون، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و تعداد ۱۱دستگاه وسيله نقليه نیز توقيف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات در پايان از شهروندان خواست تا همواره با تعامل هر چه بيشتر با پليس و اعلام گزارش‌های موارد مشكوك از طريق تلفن ۱۱۰ در راستای ارتقاء امنيت اجتماعي جامعه خود، نقشي اثربخش و تأثیرگذار داشته باشند.

کشف بیش از ۴۷ كيلوگرم ترياك در عمليات پليس استان مركزي

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف ۴۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ توزیع‌کننده مواد مخدر در عملیات پليس دریکی از شهرستان‌های استان خبر داد.

سرهنگ ” احمدرضا چگنی” در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح‌های مبارزه با مواد مخدر، روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر دریکی از شهرستان‌های استان از جابجايي مقادیری مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان باخبر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی عملياتي مأموران پليس، خودروي موردنظر دریکی از محورهاي مواصلاتي شناسايي، توقيف و در بازرسی از آن مقدار ۴۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی‌شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به دستگیری ۲ توزیع‌کننده مواد مخدر در این عملیات افزود: متهمان دستگیرشده در عملیات مذکور برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

دستگیری۳ نفر اعضاء باند سارقان سابقه دارسیم برق در زرندیه

۳ نفر سارقان سابقه‌دار سیم و کابل‌های برق در زرندیه دستگیر و به ۴ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ “محمدرضا روشندل” فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در محدوده شهر زاویه ، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: سرانجام با به دست آمدن سرنخ‌هایی از سارقان، مأموران انتظامی موفق شدند ۲ سارق را که با یک دستگاه موتورسیکلت در حین سرقت سیم برق در حوالی شهر زاویه بودند، شناسایی کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با مراقبت‌های نامحسوس مأموران انتظامی، محل اختفای سارقان شناسایی شد و در عملیاتی غافلگیرانه، ۳ نفر سارق در این سرقت‌ها با یکدیگر همکاری داشتند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

سرهنگ “روشندل” با اشاره به توقیف ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سارقان در این عملیات خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروهای توقیفی مقادیری کابل و سیم برق به وزن ۱۵۰ کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در پایان اظهار داشت: سارقان که از افراد سابقه‌دار هستند در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کامیون حامل ۵۱ رأس دام قاچاق در ساوه توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف۵۱ رأس گوسفند قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ”پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: روز گذشته مأموران کلانتري۱۴ “آوه” به یک دستگاه كاميون دریکی از محورهای مواصلاتی شهرستان ساوه مشکوک شده و به‌منظور بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی انجام‌شده از خودروی مذکور مشخص شد که ۵۱ رأس گوسفند موجود در آن فاقد مجوز حمل هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان با اشاره به تحویل دام‌های قاچاق مکشوفه به اداره دامپزشكي این شهرستان افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت