شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۹:۴۰:۴۰

کار فرهنگی بدون برنامه ثمری در پی نخواهد داشت

امام جمعه ساوه گفت: کار فرهنگی باید اثربخش بوده و رفتار افراد را جهت دهد، زیرا کار فرهنگی بدون برنامه و تعریف نشده ثمری در پی نخواهد داشت.

امام جمعه ساوه:

کار فرهنگی بدون برنامه ثمری در پی نخواهد داشت

کار فرهنگی

کار فرهنگی بدون برنامه ثمری در پی نخواهد داشت

به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی ظهر امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر ساوه بر لزوم همگرایی، انجام کار گروهی، عدم ورود اعضای شورای شهر به بازی‌های سیاسی و جناحی، کاستن فشار بار از دوش مردم  و انجام کار فرهنگی توسط مدیریت شهری تأکید کرد.

وی با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر باید انجام کار فرهنگی را جدی بگیرند، افزود: کار فرهنگی باید اثربخش بوده و رفتار افراد را جهت دهد، زیرا کار فرهنگی بدون برنامه و تعریف نشده ثمری در پی نخواهد داشت.

امام‌جمعه ساوه در ادامه بیان داشت: با تلاش‌های انجام شده توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری در نوروز امسال شاهد نشاط و زیبایی خاصی در شهر بودیم.

حسینی ادامه داد: با کارهای انجام شده طی ایام نوروز طراوت، زیبایی و نشاط و سرزندگی در شهر همراه شد و در بیشتر نقاط شهر حس خوب طراوت با  گل‌آرایی، نظافت شهر، نورپردازی و نصب نشان‌های نوروزی احساس می‌شد که این قابل تقدیر است.

وی افزود: مدیران شهری و اعضای شورای شهر و شهردار در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تأمین رفاه و آسایش شهروندان مسئولیت و وظایف سنگینی دارند  و در ساوه  به واسطه اینکه یک شهر تاریخی است، این وظیفه سنگین‌تر هم می‌شود.

امام‌جمعه ساوه خدمت بی‌منت به مردم را بالاترین عبادت دانست و افزود: پیشرفت و آبادانی شهر تنها با حضور و فعالیت شورا و شهرداری و بدون مشارکت شهروندان ممکن نیست لذا جلب همکاری و همیاری مردم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

سعید کریمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه  نیز از ادامه خدمات شورا و شهرداری در سال جاری به شهروندان ساوجی خبر داد.

وی گفت: استفاده از رهنمودهای امام‌جمعه شهرستان در ابتدای سال جدید می‌تواند همچون چراغی مسیر راه را برای شهرداری و اعضای شورای شهر در حوزه‌های مختلف خدمات شهری مشخص کند.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت