دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۲۸:۳۳

کارگروه روانشناسی TA در ادارات، حیا و عفاف را نشانه گرفته است

فهیمه جاویدگفت: سینما و صدا وسیما نقشی اساسی در توسعه فرهنگ حجاب دارد اما متاسفانه بیشتر فیلم‌سازان کشور ما به سمت اهداف فمنیسم در حرکت‌اند و روی آثار این فیلم‎‌سازان نیز هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد.

پژوهشگر اسلامی:

کارگروه روانشناسی TA در ادارات، حیا و عفاف را نشانه گرفته است

کارگروه

کارگروه روانشناسی TA در ادارات، حیا و عفاف را نشانه گرفته است

فهیمه جاوید، پژوهشگر اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری نسیم خنداب، درباره هفته ملی عفاف و حجاب گفت: صهیونیست‌ها برای رسیدن به حکوت جهانی یهود از ۱۰۰ سال پیش به دنبال تغییر فرهنگ در جهان اسلام بودند و برای دست‌یابی به این هدف ابتدا روی فرهنگ مسیحیت تمرکز کرده و مسیحیت را دشمن اصلی خود در جهان اسلام اعلام کردند اما بعد از انقلاب اسلامی، کشور ایران و مذهب شیعه در مرکز توجه این گره قرار گرفت و با تمام وجود برای تغییر فرهنگ اسلامی در ایران پا به عرصه گذاشتند.

سوء استفاده از حقوق بشر برای تخریب اسلام/حرکت زیرپوستی صهیونیست‌ها با تشکیل فمنیسم اسلامی

جاوید اظهار کرد: صهیونیست‌ها به بهانه حقوق بشر کنوانسیون‌هایی را با نام فمنیسم اسلامی تشکیل دادند تا ظاهراً مشکلات زنان در اسلام را مورد بررسی قرار دهند اما در حقیقت با روندی کاملا زیر پوستی از نام اسلام برای تخریب زنان استفاده کردند.

این پژوهشگر اسلامی با اشاره به راهکارهای افزایش بصیرت در حوزه حجاب، بیان کرد: جوانان کشور ما باید بدانند صهیونیست‌ جهانی به دنبال نابودی و حذف کامل ریشه‌های اسلام و جایگزینی ارزش‌های خود در فرهنگ ایران اسلامی هستند بنابراین بهترین راهکار برای بصریت‌افزایی در این حوزه آشنایی جوانان با پرتکل‌های صهیونیست است.

غیرت ایرانی سد راه صهیونیست جهانی

وی در ادامه افزود: بی‌تردید غیرت و عزت جوانان ما بعد از آشنایی کامل با اهداف و پرتکل‌های صهیونیست به غرب اجازه نخواهد داد تا ارزش‌های پوچ را جایگزین فرهنگ اصیل ایرانی-اسلامی کنند.

آگاهی‌بخشی تنها راه نجات از باتلاق غرب/جوانان در سایه عقب‌ماندگی عصر جاهلیت

جاوید با تاکید به آیات قرآن، بیان کرد: آگاهی‌بخشی بهترین راهکار برای نجات جوانان از باتلاق فرهنگ غرب و صهیونیست جهانی است چرا که براساس سوره انعام انسان‌ها نباید همانند زنان عصر جاهلیت تبرج و بازگشت به عقب کنند.

وی در ادامه گفت: جوانان کشور ما باید بدانند بازگشت به فرهنگ زنان عصر جاهلیت که در حال حاضر شخصیت‌ساز است نه تنها نشان پیشرفت بلکه نشان عقب‌ماندگی است.

این پژوهشگر اسلامی با اشاره به فرهنگ بی‌حجابی در غرب، عنوان کرد: این فرهنگ از دوران فروید و اعتقاد او به آزادی زنان آغاز شد، آزادی که به عرضه کردن زنان تعبیر و ازدواج را عامل محدود کننده انسان می‌دانست.

بلای خانمان سوز غرب در کمین جوانان

جاوید تصریح کرد: اگر در راستای توسعه فرهنگ اسلامی و آگاهی‌بخشی به جوانان تلاش نکنیم در سال‌های نه چندان دور جوانان ما نیز به بلای غرب دچار می‌شوند.

کوتاهی دولت در مسئله بی‌حجابی سهواً یا عمداً؟

این پژوهشگر اسلامی در خصوص اقدامات دولت برای مقابله با بدحجابی گفت: در حال حاضر هیچ اقدامی از سوی مسئولان در این راستا انجام نمی‌شود و این کوتاهی از سوی مسئولان یا دلیل عامدانه دارد و یا به علت نپرداختن ریشه‌ای به مسئله حجاب و بدحجابی است.

سند بنیادین جایگزینی مناسب در مراکز آموزشی

جاوید اظهار کرد: سند بنیادین آموزش و پرورش و اجرای ریشه‌ای این سند در مراکز آموزشی بهترین جایگزین برای آموزش‌های مدرنی است که در حال حاضر در مدارس و دانشگاه‌های کشور ما تدریس می‌شود.

وی افزود: پژوهشگران و اندیشمندان ایران اسلامی می‌توانند بنا به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری با ریشه‌های بدحجابی مقابله و درصدد اصلاح این معضلات باشند اما نقش اصلی در اصلاح آموزش و پرورش و آموزش عالی بر عهده دولت است.

این پژوهشگر اسلامی با اشاره به نقش صدا و سیما در توسعه فرهنگ حجاب، بیان کرد:صدا وسیما و مجموعه های هنری نقشی اساسی در این راستا دارد اما متاسفانه بیشتر فیلم‌سازان کشور ما به سمت اهداف فمنیسم در حرکت‌اند و روی آثار این فیلم‎‌سازان نیز هیچ نظارتی صورت نمی‌گیرد.

صدا و سیما و آموزش و پرورش به بدحجابی دامن می‌زنند

وی در ادامه گفت: صدا و سیما بعد از آموزش و پرورش دومین سازمانی است که الگوهای عملی بدحجابی را به جوانان ارائه می‌دهد.

گروه روانشناسی TA در کمین زنان محجبه

این پژوهشگر اسلامی با اشاره به پژوهش‌های انجام شده، بیان کرد: گروه روانشناسی به نام TA با کار کردن بر روی افکار زنان محجبه دنبال تغییر پوشش این افراد به سمت بی‌حجابی و کم‌رنگ کردن نقش زنان به عنوان همسران و مادران فداکار در خانواده‌های ایرانی است. تا حدی که این وظیفه اصلی مادران زیر سایه رشد ادارای و پیشرفت کاری کمرنگ شده است.

عدم حمایت دولت و نبود الگویی واحد بین تولیدکنندگان، عامل نابه‌سامانی در بازار مد و لباس

جاوید با اشاره به پوشاک اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه به علت عدم حمایت اقتصادی دولت از تولید پوشاک اسلامی بانوان و نبود الگویی واحد بین تولیدکنندگان برای ارائه پوشاک ساده و اصیل اسلامی شاهد نابه‌سامانی در بازار مد و لباس اسلامی هستیم.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت