یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۳:۱۳:۲۳

کارخانه شن و ماسه کوهی در خنداب به بهره برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، دو پروژه عمرانی در شهرستان خنداب با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، فرماندار و جمعی از مسئولین این شهرستان به بهره برداری رسید .

همزمان با هفته دولت؛

کارخانه شن و ماسه کوهی در خنداب به بهره برداری رسید

شن و ماسه کوهی

کارخانه شن و ماسه کوهی در خنداب به بهره برداری رسید

به نقل از پایگاه خبری استانداری، عزیز فیلی در بدو ورود خود به شهر خنداب در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والا مقام  و ذکر فاتحه به محل اجرای پروژه پارک ساحلی خنداب عزیمت نمود و فاز اول این پارک را افتتاح کرد .

پارک ساحلی  شهر خنداب در زمینی به مساحت 7 هزار مترمربع ایجاد شده که در فاز اول آن اجرای کف پوش، بتن ریزی و دیوار حائل، نصب چراغ های روشنایی، مجموعه بازی کودکان و غیره با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 466 میلیون ریال اجرا شده است .

معاون استاندار مرکزی در ادامه سفر خود به شهرستان خنداب، ضمن بررسی مسایل و مشکلات حوزه عمران و توسعه این شهرستان، کارخانه شن و ماسه کوهی ماهان را افتتاح کرد .

فیلی در حاشیه مراسم افتتاح این پروژه اظهار کرد: اجرای طرح کارخانه شن و ماسه کوهی ماهان از جمله پروژه هایی است که طرح آن در کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی استان مطرح و به منظور حفاظت از بستر رودخانه ها و در جهت حفاظت محیط زیست استان، با اجرای آن برای تولید شن و ماسه کوهی موافقت شد.

وی افزود: این کارخانه با هزینه کرد 2 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی و اعطای تسهیلات بانکی برای احداث واحد تولید آسفالت به مبلغ 3 میلیارد تومان احداث و برای تعداد 30 نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است .

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت