چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۰۷:۰۴

کاراته کای استان مرکزی مدال نقره جهان را کسب کرد

رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: کاراته کای استان مرکزی در فینال مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا با شکست مقابل ورزشکار ژاپنی مدال نقره جهان را کسب کرد.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی خبر داد:

کاراته کای استان مرکزی مدال نقره جهان را کسب کرد

کاراته کای استان مرکزی

کاراته کای استان مرکزی مدال نقره جهان را کسب کرد

جمشید زند رئیس هیات کاراته استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: مدال نقره سنگین وزن جهان به مجید نیکوهمت کاراته کا تیم ملی جوانان ایران رسید.

 

زند اظهار کرد: مجید نیکوهمت در وزن ۷۶+ کیلوگرم جوانان، پس از اینکه موفق شد یک بر صفر الیور ریوست از کانادا را که نشان برنز نوجوانان جهان را در ویترین افتخاراتش داشت، شکست دهد، در دومین مبارزه ۲ بر صفر جورجیوس لیاتوس از یونان را برد و سپس از سد ورزشکار روسیه گذشت.

رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: نیکوهمت چهارمین دیدار را هم ۶ بر ۳ به سود خود خاتمه داد در این دیدار مقابل تارک محمود ازمصر که در کارنامه اش طلا نوجوان جهان سال ۲۰۱۵ به چشم می خورد، قرار گرفت.

زند گفت: کاراته کا وزن به اضافه ۷۶ کیلوگرم در نیمه نهایی خوزه رافائل ایبانز حریف اسپانیایی را ۳ بر صفر برد و به دیدار پایانی رسید.

وی خاطرنشان کرد: نیکوهمت در فینال مقابل شیمادا ریکیتو از ژاپن قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و به مدال نقره این وزن دست یافت.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت