سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۷:۰۹:۰۹

چهار هزار و ۶۰۰ ماسک غیربهداشتی در اراک کشف شد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۶۰۰ عدد ماسک غیربهداشتی از یک کارگاه تولیدی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان:

چهار هزار و ۶۰۰ ماسک غیربهداشتی در اراک کشف شد

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «کامیار چهری» افزود: این تعداد ماسک غیربهداشتی در بازرسی از  یک کارگاه تولیدی در یکی از محله‌های شهر اراک و در راستای تداوم برنامه‌های نظارت بر واحدهای صنفی به دست آمد.

وی بیان کرد: در این خصوص متصدی این کارگاه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

حادثه رانندگی در جاده روستای طورسینا شهرستان اراک ۲ کشته برجا گذاشت

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی نیز گفت: حادثه رانندگی شب گذشته (جمعه) در جاده روستای طورسینا شهرستان اراک ۲ کشته برجای گذاشت.

سرهنگ «ایرج کهریزی» افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پاترول با یک دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست که بر اثر آن متورسیکلت‌سوار و ترک‌نشین آن به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: صحنه این سانحه رانندگی از سوی کارشناس پلیس راه بازدید و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
چهار واحد صنفی متخلف در خنداب مهر و موم شد

فرمانده انتظامی شهرستان خنداب هم گفت: چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان روز گذشته (جمعه) در راستای اجرای طرح نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی مهر و موم شد.

سرهنگ «عبدالرضا جودکی» افزود: در راستای بازدید از واحدهاص صنفی، به هفت واحد نیز اخطار کتبی و به ۹ واحد اخطار شفاهی مهر و موم داده شده است.
وی، از شهروندان خندابی خواست در صورت مشاهده تخلفات صنفی، مراتب را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

دستگیری یک توزیع کننده موادمخدر در اراک
فرمانده انتظامی شهرستان اراک نیز گفت: یک توزیع کننده موادمخدر در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ «امیر مختاری» افزود: ‌با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر توزیع موادمخدر توسط فردی در یکی از محله‌های شهرستان اراک، بررسی موضوع به صورت نامحسوس در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی بیان کرد: در تکمیل تحقیقات پلیس، این توزیع کننده موادمخدر شناسایی و با مراقبت‌های نامحسوس، محل فعالیت این فرد شناسایی و و در بازرسی از آن ۲ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: متهم دستگیر شده در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت