جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۱:۵۲:۵۰

چهار هزار بسته معیشتی مومنانه در محلات توزیع شد

فرمانده سپاه ناحیه محلات از توزیع چهار هزار بسته معیشتی در مرحله اول اجرای رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا در محلات و نیم‌ور خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه محلات خبر داد؛

چهار هزار بسته معیشتی مومنانه در محلات توزیع شد

سرهنگ پاسدار« نعمت الله نجفی » روز دوشنبه افزود: ارزش ریالی هر بسته معیشتی ۲ میلیون ریال است.
وی افزود: توزیع ۶ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا هدفگذاری شده است.
فرمانده سپاه ناحیه محلات ادامه داد:کمک‌ها و سبدهای غذایی در بین اقشار بدون حمایت، همچون زنان سرپرست خانواده، کارگران فصلی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بیکار هستند، توزیع می‌شود.
سرهنگ پاسدار نجفی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه با همکاری امام جمعه، فرماندار، تشکل‌ها، گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، هلال احمر، نهادهای حمایتی پایگاه های بسیج و ائمه جماعات در محلات اجرا می شود.
وی تاکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در شهرستان باید با اولویت‌بندی نیازمندان، افراد بدون درآمد و خسارت دیده از کرونا توزیع شود.
فرمانده سپاه ناحیه  با اشاره به اینکه حمایت از نیازمندان در آموزه‌های دینی بسیار سفارش شده، گفت: در توزیع کمک‌ها باید کرامت انسانی و آبروی افراد نیازمند حفظ شود.
رزمایش مواسات یا کمک مومنانه به فقرا و آسیب دیدگان ناشی از تعطیلی های دوره مقابله با بیماری کرونا، با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور اجرا می شود.
بنا به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در ظهر روز شنبه، تاکنون ۹۰هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۰نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷۱۰ نفر رسید.
محلات در نوار جنوبی استان مرکزی ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت