جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۶:۱۸:۰۷

چالش‌های فضای مجازی مدیریت شود/ انسان در برابر مادران شهید حججی‌ها احساس شرمندگی می‌کند

امام جمعه اراک گفت: چالش‌های فضای مجازی باید مدیریت شده و اجازه نفوذ دشمنان در بین جوانان را نداد.

چالش‌های فضای مجازی مدیریت شود/ انسان در برابر مادران شهید حججی‌ها احساس شرمندگی می‌کند

سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی

چالش‌های فضای مجازی مدیریت شود/ انسان در برابر مادران شهید حججی‌ها احساس شرمندگی می‌کند

به نقل ازخبرگزاری فارس،آیت‌الله قربان‌علی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اراک اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین زمان برای ترویج فرهنگ فاطمی در بین زنان کشورهای اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز زنان نیمی از جمعیت جامعه و همچنین نیمی از جمعیت کشورهای اسلامی زنان هستند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه  برای مقابله با فسادهای جهانی، مراکز فساد و فحشا، تبلیغات مسموم دشمنان باید زن نمونه اسلامی تربیت و به جهان معرفی کرد، افزود: ایام فاطمیه فرصتی است تا بتوانیم دیدگاه اسلام نسبت به زنان را بازگو و تبیین کنیم.

دری‌نجف‌آبادی گفت: انقلاب اسلامی ایران سرنوشت زنان را از مسیر ابتذال رضاخانی دور کرده و به سمت تعالی  و کمال رهنمون کرد.

وی با اشاره به اینکه مادران شهدا نمونه بارزی از زنان شجاع و عفیف و غیرتمند هستند، بیان داشت: انسان در برابر مادران شهید حججی‌ها احساس شرمندگی می‌کند.

امام جمعه اراک تاکید کرد: دامن بانوان و‌ مادران دانشگاه انسان سازی است و از دامن زنان ولایی عفیف و پاکدامن انسان بزرگ تربیت می‌شود، باید از ظرفیت و توانمندی بانوان برای رشد اجتماعی فرهنگی و اقتصادی بهره گرفت.

دری‌نجف‌آبادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و انسجام و حرکت در مسیر انقلاب و آرمان‌های امام راحل در حل مشکلات و ضعف‌های موجود راهگشاست.

وی اظهار کرد: مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات معیشتی بیکاری حاشیه نشینی در جامعه برطرف گردد.

امام جمعه اراک همچنین بر لزوم مدیریت فضای مجازی گفت: چالش‌های فضای مجازی باید مدیریت شده و اجازه نفوذ دشمنان در بین جوانان را نداد.

دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: تقویت و پشتیبانی شبکه‌های اجتماعی ساخت ایران و استفاده از تکنولوژی و فناوری داخلی باید در اولویت قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به مسئله فلسطین گفت:‌فلسطین پاره تن اسلام است  و حمایت آل سعود از اسرائیل خیانت به اسلام و قرآن است و ایران اسلامی راه عزت و شرف و سعادت و‌حمایت از مظلومان را حفظ خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت