جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۱۰:۵۹:۴۱

پیگیر افزایش بالگردهای امدادی در کشور هستیم

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: پیگیر افزایش بالگردهای امدادی در کشور هستیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت:

پیگیر افزایش بالگردهای امدادی در کشور هستیم

بالگردهای امدادی

پیگیر افزایش بالگردهای امدادی در کشور هستیم

به نقل از تسنیم، محمود محمدی‌نسب عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش استان مرکزی در فعالیت‌های عام‌المنفعه اظهار داشت: مردم استان مرکزی برای یاری زلزله‌زدگان با همه وجود پای کار آمدند و حقیقت امر این است که اینقدر کمک‌های مردمی به هلال احمر رسید که ما در حوزه مشارکت‌ها از مردم عقب ماندیم.

وی افزود: همدلی و همراهی بین مسئولان استان مرکزی با هلال احمر قابل تقدیر است و همچنین تلاش می‌کنیم پروژه‌های عمرانی نیمه تمام استان را پرقوت پیش ببریم و در مرحله بعد هم کمبود تجهیزات را جبران کنیم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: نیروهای داوطلب هلال احمر آماده‌اند تا وقت، عمر و داشته‌هایشان را برای اهداف خداپسندانه و با هدف کمک به مردم در خدمت جمعیت قرار دهند.

محمدی نسب بیان کرد: در حوزه امداد هوایی امروز در بسیاری از کشورها به گونه‌ای است که بخش عمده‌ای از حوادث به وسیله امداد هوایی مدیریت می‌شود چراکه از طریق امداد هوایی دسترسی‌های سریع‌تر و آسان‌تری دارند و به راحتی در محل‌های صعب‌العبور حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: پوشش بالگرد در کشور 100 درصدی است اما برای اینکه بتوانیم در تمام استان‌ها چابک عمل کنیم باید بالگردها افزایش پیدا کند که در این زمینه قول‌های مساعدی در این زمینه هم دریافت کرده‌ایم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: مجتمع امدادی و اداری جمعیت هلال احمر استان در زمینی به مساحت 7 هزار و 100 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت