یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۲۰:۵۶:۱۶

پیشنهاد افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران در سال آینده

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق کارگران در سال آینده با توجه به تورم کنونی، باید به طور محسوسی افزایش یابد.

نماینده مردم ساوه در مجلس مطرح کرد

پیشنهاد افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران در سال آینده

محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک خواستار افزایش حقوق کارگران در سال آینده شد و اظهار کرد: برخی نمایندگان مجلس پیشنهاد افزایش یک میلیون تومانی را مطرح کرده‌اند‌.
وی با اشاره به افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی افزود: در حال حاضر حقوق کارگران از حد متعادل پایین‌تر است و این قشر از عهده مخارج خود بر نمی‌آیند.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس اظهار کرد: افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران نیازمند بررسی در صحن علنی مجلس است تا نتیجه درست آن به مردم اعلام شود.
وی بیان کرد: هم اکنون این قشر از جامعه به دلیل نابه سامانی اقتصادی در شرایط سختی معیشتی هستند و برای گذران زندگی ساده با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند از این رو حمایت از آنان ضروری است.
منصوری گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، استفاده از تکنولوژی روز  و صادرات محوری با تکیه بر تولید کالاهای مرغوب و با کیفیت است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: با ارائه منابع مشخص و درست شاهد افزایش حقوق منطقی و درآمدی کارگران خواهیم بود زیرا در صورت تصویب افزایش یک میلیون تومانی حقوق کارگران، همچنان این قشر با مشکلات عدیده مالی مواجه هستند.

انتهای پیام/mh

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت