چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت: ۰۷:۴۴:۱۷

پیست اسکی شهرستان شازند بازگشایی شد+تصاویر

با توجه به بارش برف در نقاط مختلف استان مرکزی به خصوص در بخش سربند شهرستان شازند، پیست اسکی شهدای بخش سربند که تنها مکان ورزشهای زمستانی در استان مرکزی است بازگشایی شد.

پیست اسکی شهرستان شازند

پیست اسکی شهرستان شازند بازگشایی شد+تصاویر

پیست اسکی

پیست اسکی شهرستان شازند بازگشایی شد+تصاویر

به نقل از پایگاه خبری شازندما، با توجه به بارش برف در نقاط مختلف استان مرکزی به خصوص در شهرستان شازند و بخش سربند این شهرستان، پیست اسکی شهدای بخش سربند که تنها مکان ورزشهای زمستانی در استان مرکزی است بازگشایی شد.

پیست اسکی شهدای سربند شهرستان شازند با فاصله حدود ۲۵ کیلومتر از شهرستان شازند و ۵۵ کیلومتر از اراک، مکانی مناسب و جذاب برای ورزش اسکی و تفریحات زمستانی است.

این پیست در ارتفاعات پلنگ در و در نزدیکی روستای پاکل قرار دارد، این منطقه به دلیل وجود ارتفاع مناسب دارای زمستان زود هنگام و بارش سنگین برف است.

برخورداری از پیست به طول ۶۰۰ متر برای اسکی و سه دستگاه تله سیژ، رستوران، تجهیزات برفروبی و ساختمان اداری فضای ورزشی و تفریحی امکانات این مکان گردشگری و ورزشی است.

این پیست در ارتفاع دو هزار و ۷۶۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و طبیعت بکر مناطق و روستاهای اطراف آن فرصتی استثنایی را از تماشای طبیعت در اختیار گردشگران قرار می دهد.

انتهای پیام/ح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار
چند رسانه ای

سیستان و بلوچستان مشکل آب دارد…

قصه آب …

چرا کارگران هپکو از رئیسی تشکر کردند؟

پدری از جنس صبر و مقاومت